Gå til innhold

fra flørt til ons, ble jeg bare "brukt"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt, har en "kompis/bekjent" som jeg har hatt en god tone med i ca 2 år, aldri datet, men småflørtet litt på byen, snap facebook osv! har tatt deg veldig opp det siste året, var vaktisk en periode vi snakket sammen hver dag i et par måneder, men så dabbet det litt av, ettersom jeg gikk lei av at vi bare småflørtet og det aldri ble noe mer. Jeg liker fyren.

uansett traff vi hverandre på byen i helgen, sende masse flørtende meldinger( som vi alltid pleier og gjøre når begge er ute, selv om det aldri blir noe mer en prating på telefon) Men, han kom faktisk hjem til meg etter byen og vi endte opp med å ha sex.

ble jeg brukt?
(ps jeg er 23 han er 26, og han er ikke en typisk player, heller en veldig sjenert fyr)

Anonymous poster hash: b40d0...fae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med han igjen, så finner du det ut.

• Liker 1
Skrevet

Vent til at han tar kontakt.

Skrevet

Jeg gjorde noe jeg har lyst til med noen jeg har lyst på, som aldri har lovet meg noe mer. Ble jeg brukt?

Jeez Louise.

• Liker 10
Skrevet

Hæ? Mangler det noe tekst siden du spør om du ble brukt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Mangler det noe tekst siden du spør om du ble brukt?

Menn som ikke frir til kvinner de har sex med, har faktisk per definisjon brukt kvinnen.

Anonymous poster hash: 8c1a2...e2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke blitt brukt dersom du selv også ville ha sex.....? Typisk noen kvinner å sette seg selv i offerrollen, blir faktisk flau.

Anonymous poster hash: ceef5...49b
  • Liker 4
Skrevet

Ut i fra det du skriver TS vil jeg ikke si du har blitt brukt.Men har dere hatt kontakt etterpå?Og hvordan har kommunikasjonen mellom dere i så fall vært?

Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg gjorde noe jeg har lyst til med noen jeg har lyst på, som aldri har lovet meg noe mer. Ble jeg brukt?

Jeez Louise.

What he said

Skrevet (endret)

Menn som ikke frir til kvinner de har sex med, har faktisk per definisjon brukt kvinnen.

Anonymous poster hash: 8c1a2...e2a

Er mange menn der ute som er drittsekker, men som er i fornektelse over det. Akkurat som alkoholikere er første steg å innrømme at man er det. :fnise: Det skulle vært sånne lokale AD (Anonyme drittsekker) møter hvor alle sa "Hei, mitt navn er .... og jeg er en drittsekk" :fnise::fnise:

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...