Gå til innhold

Sender dere tease bilder til mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Vanlig å sende tease-bilder til mannen man holder på med eller dater? F.eks bilde av rumpa i stram tights eller bilde av den nye bikinien på.

Ikke slike drøye nakenbilder altså, men tease-bilder. Er det rart og billig, eller bare gøy? :) Hva tenker dere menn? Får dere et dårlig inntrykk om hun sender slike bilder?

F.eks

https://36.media.tumblr.com/fea16041b2fafb20b9df19ded7d59422/tumblr_ne7l8tSKUR1u2ut1ko1_500.jpg

https://pbs.twimg.com/profile_images/537720264889335808/JjtX5s9e.jpeg

Anonymous poster hash: eff45...330

Endret av Ann Christin
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent, men ja det forekommer at Jeg sender! Syns det er gøy men passer på at ansiktet ikke syns da haha

Anonymous poster hash: 7e18c...fd4

Gjest Usminket
Skrevet

Nja, en sjelden gang kanskje :) Jeg sender heller ikke med ansikt, i frykt for at det skal bli lagret og hengt ut i ettertid. Tror menn setter pris på slike bilder i ny og ne. Skaper litt spenning og lyster.

Skrevet

Herregud for en perfekt Kvinnekropp det første bildet var!

Gjest nicecar
Skrevet

Yup. Gjort det i flere tilfeller. Tror ikke at normale oppegående menn synes at det er noe spesielt "horete" av en jente å sende slike bilder.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Vanlig å sende tease-bilder til mannen man holder på med eller dater? F.eks bilde av rumpa i stram tights eller bilde av den nye bikinien på.

Ikke slike drøye nakenbilder altså, men tease-bilder. Er det rart og billig, eller bare gøy? :) Hva tenker dere menn? Får dere et dårlig inntrykk om hun sender slike bilder?

F.eks

https://36.media.tumblr.com/fea16041b2fafb20b9df19ded7d59422/tumblr_ne7l8tSKUR1u2ut1ko1_500.jpg

https://pbs.twimg.com/profile_images/537720264889335808/JjtX5s9e.jpeg

Anonymous poster hash: eff45...330

Husker første bildet jeg fikk av min nåværende kjæreste. Fikk bilde av henne i genser og kun g-streng på. Med ansiktet vekk fra kamera selvfølgelig. Dette var når vi "rota" :P Nå kan jeg få nakenbilder eller henne i sexy klær som korsetter med teksten : gleder meg til etterpå!:D

Anonymous poster hash: 6eba5...aa7

Endret av Ann Christin
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det masse for en 8-10 år siden på mms, nå gjør jeg det overhodet ikke lenger fordi mange har mista etikketen på privatlivet til disse bildene. Får alltid høre om og tilbud om å se bilder kvinner har sendt til kamerater, selvfølgelig er det stas når de er alene, men når det snakkes høyt om blsndt kompisgjengen blir det ledd av som i at mannen er konge og kvinnen en hore og det vil ikke jeg være m på og utsettes for.

Anonymous poster hash: 995e4...92b
Skrevet

Gjorde det masse for en 8-10 år siden på mms, nå gjør jeg det overhodet ikke lenger fordi mange har mista etikketen på privatlivet til disse bildene. Får alltid høre om og tilbud om å se bilder kvinner har sendt til kamerater, selvfølgelig er det stas når de er alene, men når det snakkes høyt om blsndt kompisgjengen blir det ledd av som i at mannen er konge og kvinnen en hore og det vil ikke jeg være m på og utsettes for.

Anonymous poster hash: 995e4...92b

Ikke alle menn som er sånn nei. Det du beskriver der er fucked up snørrunger.

Skrevet

Ikke alle menn som er sånn nei. Det du beskriver der er fucked up snørrunger.

Jeg kjenner godt voksne menn som deler bilder tatt ifbm sex (og informasjon om hva som ble gjort seksuelt) med kompiser. Ikke av sine seriøse kjærester, men i en tidlig datingfase bør man være forsiktig med å avertere seg så mye, hvis en bryr seg om bildene deles.

Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett.

Ann Christin, mod

Gjest smilejenta
Skrevet

Før mer enn nå, men hender fortsatt 😇

AnonymBruker
Skrevet

Masse tissebilder ja

Anonymous poster hash: 99716...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...