AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Når jeg ser på matprogrammer ser jeg kokkene ofte har gryter hengende i taket og redskaper og tørre råvarer stående fremme i umiddelbar nærhet av der de står og arbeider. Synes derfor kjøkkenskap virker temmelig ufunksjonelt. Er dere enige?Anonymous poster hash: 2a227...0e2
Chloe- Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Syns det virker utrolig støvete, fettete og rotete. Et TV-kjøkken er noe litt annet enn et hjem. 2
lisske Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Spørs ikke det hvor ofte man bruker dem? Jeg er ikke kokk, så jeg bruker grytene mine kun til "vanlig" matlaging. Hadde de hunget opp hadde de blitt støvete... Samme med tørre råvarer, 2 stk i husholdningen, blir bare uhygenisk (støv og matsprut). Synes kjøkkenskap er veldig funksjonelt for min type bruk
Saltsild Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Jeg hadde bare sett for meg at jeg ville fått dem i huet. Syntes det er virker litt støvete og litt fettete 1
Upadiela Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Ja men det er jo TV-program? Det skal være synlig for seeren, og de har jo planlagt en rett, naturligvis vil alt av redskaper og tørrvarer være synlige. Dersom de lager kake vil jo ikke paprikaen ligge der. Tror det handler om å nære underbevisstheten til seeren, også, at han eller hun får med seg alt som er med. Det skal ikke være representativt for et hjem. 1
Fireflies Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Hadde jeg hatt det hengende i taket, så hadde jeg nok bare fått de i hodet med min flaks. 2
Gjest Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Foreldrene mine hadde det hengende over vinduet (kroker i gardinstanga), det var genialt. Kun gryter som ble brukt ofte som hang slik, så det ble ikke fettete eller støvete. Hadde glatt ordnet det slik hjemme hadde det vært praktisk mulig.
Gjest Eiss Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Jeg tenker bare på at jeg da koker og steker edderkoppgøgg som alle edderkopper legger fra seg i kjelen etter å ha trasket rundt i den (ok, de gjør kanskje ikke det. Men lenge leve edderkoppfobi?) Så jeg foretrekker å oppbevare sånt i skap. Lukket og låst
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Foreldrene mine hadde det hengende over vinduet (kroker i gardinstanga), det var genialt. Kun gryter som ble brukt ofte som hang slik, så det ble ikke fettete eller støvete. Hadde glatt ordnet det slik hjemme hadde det vært praktisk mulig. Ts her. Takk,jeg ble litt i tvil da jeg så andres svar, men du gjorde meg overbevist igjen. Det handler jo om ting man bruker daglig å ha dem lett tilgjengelig. Anonymous poster hash: 2a227...0e2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Dette er et TV-program. Anonymous poster hash: 7b95c...e34
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #12 Skrevet 28. april 2015 Urenslig.... Synes ikke det med gryter man benytter daglig. Anonymous poster hash: 2a227...0e2
Biloba Skrevet 28. april 2015 #13 Skrevet 28. april 2015 På storkjøkken er det vel snakk om ting som er daglig i bruk og til vask. I en vanlig husholdning vil sikkert en del av det bli fettet av matos og støvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå