lene24 Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Jeg er i gang med å tenke på en eventuell bryllupsreise.. Er det noen som har vært eller skal på bryllupsreise? Jeg har tenkt litt på Kroatia, Hellas eller Azorene... Har tenkt å bruke en normal sum penger på bryllupsreisen, og ønsker derfor deres erfaringer eller tanker rundt et egnet sted :-) På forhånd takk!
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Kommer jo helt ann på hva man liker. Jeg synes slottsferie i Skottland høres romantisk ut... Eller storbyferie i Edinburgh, Paris eller Roma...
Holly Hobbie Skrevet 25. august 2004 #3 Skrevet 25. august 2004 Hva er en "normal" sum penger? Vi brukte 25.000 paa en toukers ferie hvor alt (mat, drikke, hotell, vannsporter og andre aktiviteter, underholdning etc) var inkludert. Vi dro til Jamaica, kan absolutt anbefales! Herlig karibisk stemning, flott natur, god mat...veldig romantisk! Mellom de destinasjonene du nevnte ville jeg valgt Hellas - kanskje Kreta?
lene24 Skrevet 25. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2004 En normal sum penger i mine øyne er rundt 20.000 kr.. Har vært i Hellas to ganger før, og er fullstendig Hellas frelst:) Har lyst til å se mer av landet, og kunne kanskje tenke meg steder som Skiathos, Samos.. i tilleg så er vi litt nysgjerrige på Italia; Sardinia, Sicilia... Er ikke så opptatt av at det skal være eksotisk og kjempe langt vekk - romantisk blir det uansett hvor en befinner seg :-)
Holly Hobbie Skrevet 25. august 2004 #5 Skrevet 25. august 2004 Nei vel. Vi var ikke opptatt av at det skulle vaere langt vekk vi heller, men hadde lyst paa noe litt annet enn den vanlige Italiaferien vaar (som foroevrig er helt topp!). Hadde aldri vaert utenfor Europa foer og for meg var det en opplevelse aa dra til et land saa forskjellig fra det jeg er vant til! Lykke til uansett!
Gjest Revenka Skrevet 25. august 2004 #6 Skrevet 25. august 2004 Vi har planer om å dra til Japan først og så til Maldivene på vår bryllupsreise. Må bare spare litt penger først
Ingeborg Skrevet 25. august 2004 #7 Skrevet 25. august 2004 For noe litt nærmere, men ikke mindre romantisk: Jeg vil slå et slag for Tallinn! Gamlebyen der var en ren nytelse, min mann og jeg ruslet rundt hånd i hånd i tre dager og koste oss noe helt inni hampen.
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #8 Skrevet 25. august 2004 Krakow i Polen er også en flott by, forresten. Og Praha er også nydelig!
Måne Skrevet 25. august 2004 #9 Skrevet 25. august 2004 Vi skal til Azorene.... :-) Helt greie priser og virker som det passer perfekt til oss! Ellers ELSKER jeg Hellas! (men ikke de typiske reisemålene der). Masse, masse flotte steder å reise til...
lene24 Skrevet 25. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2004 Det var koselig å få så mange forslag :-) Jeg ble også veldig fascinert av azorene da jeg kom over det på internett, og vil vel egentlig tro at vi havner der... til du som foreslo Praha - jeg har vært der før, og det er en helt nydelig og romantisk by, men vet ikke helt om det er det vi ønsker, vil ha litt sol og varme, det er vi begge glad i :-)
~*Unni*~ Skrevet 25. august 2004 #11 Skrevet 25. august 2004 Vi reiser snart til Nice.... Hvordan det går kommer du til å få lese på bryllupssiden vår om en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå