Gå til innhold

Brun utflod

Fremhevede innlegg

Gjest Sandra83
Skrevet

For tre dager siden opdaget jeg at det kom et rødbrun farget utflod ut av skjeden. Jeg har vært sammen med den samme gutten i ca. 20 md, og har ikke hatt sex med andre enn han siden nyttårsaften 99/00. Skal egentlig ikke ha mensen før om ca. 2 uker. Hva kan dette være??

Er forresten i utlandet nå, så det er vanskelig å gå til gynekolog.

MVH Sandra

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det har jeg hatt av og til og noen mener det er eggløsning. Jeg har vanligvis fått mensen halvannen uke etterpå jeg og legen min sa at det var absolutt ingenting galt.

Gjest Sandra83
Skrevet

Hvor lenge er det vanlig at disse "blødningene" skal vare. Det blør nå på den tredje dagen, og jeg skal møte kjæresten min som jeg ikke har sett på en uke på lørdag. Det er vel ikke noe man kan gjøre, regner jeg med??

Jeg reise bort til utlandet på søndag, og jeg er bare hjemme på lørdag ettermiddag, kveld. En gynekolog, kan vel ikke hjelpe meg så mye?

Sandra

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du har reist med fly kan faktisk det forårsak uregelmessige blødninger. Kjenner ei som alltid får mensen rett etter hun har reist med fly, og det skjer uten unntakk. Ikke noe å gjøre noe med desverre. Kanskje det er noe slikt med deg også?

Skrevet

Ja, jeg fikk det jo på søndag/mandag, og reiste med fly fra Oslo på lørdag. Kan vel være sånne mellomblødninger, men har aldri hatt liknende før. Bare freeka litt ut antar jeg. Jeg trodde at hele livmoren min holdt på å gå i oppløsning eller noe sånt. AT det som kom ut faktisk var deler av noe inni meg. Jeg har ialfall klart å gjøre kjæresten min nervøs, så hvis noen av dere tror jeg er hystersk burde dere hørt han først :D .

Sandra

Skrevet

Clamydia?? Det håper jeg ikke!!

Skrevet

Hvordan er dette et tegn på at jeg er gravid? :( Er det vanlig?

Jeg testet meg forresten på om jeg hadde Chlamydia, men det hadde jeg ikke. Dessuten har jeg bare ligget med en gutt utenom kjæresten, og han har bare ligget med meg. Så jeg tviler på at det er det. Men gravid?

Sandra

Skrevet

Bra :) Det hadde jo vært litt kjipt. Håper du finner ut av det da, det er sikkert ikke noe farlig, kan være noe forbigående.

Hvis ikke får du bare ta turen til lege/gynekolog.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...