AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Bruker dere det? Jeg har alltid syntes at det er å gå et skritt for langt. Sminke er greit, hårfarging er greit, falske negler er greit. Men ved løshår er grensa for min del. Men er litt nysgjerrig på om andre jenter faktisk bruker dette. Fungerer det bra? Eller er det mye styr, og ser falskt ut? Anonymous poster hash: 09a28...6d1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Bruker det ikke og synes aldri det ser bra ut. Anonymous poster hash: 4d44c...908
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 TS her Må innrømme at jeg har begynt å vurdere det. Hvis det er slik at det er ganske vanlig å bruke det, så kanskje jeg også skulle gjort det.... Anonymous poster hash: 09a28...6d1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Jeg bruker det, og venninnene mine som er mest skeptiske til extensions innrømmer hvor naturlig det ser ut. Så jo, det er mulig. Anonymous poster hash: d28f0...d06
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Kommer jo an på hva type extensions du har, løse eller faste. Har begge deler, og mange jeg omgås hver dag vet det ikke. Ikke mulig å se at jeg har tapeextensions, men jeg har heller ikke store mengder, bare slik at håret mitt blir litt tykkere. Anonymous poster hash: 9d4ce...266
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Har 10 stk tapeextensions fra Hairtalk. De er for utfylling av mitt eget hår så det ser og føles veldig naturlig ut. Jeg er kjempefornøyd med mine fra Hairtalk, jeg har pluss varianten. Anonymous poster hash: bee22...d37
SRC Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Jeg bruker extensions. Om man vet hva man gjør ser det helt naturlig ut. Jeg får ofte kommentarer på hvor langt og fint hår jeg har, og overraskede blikk når jeg sier at det ikke er ekte Vil legge til at jeg ville ikke gått for det aller lengste håret da dette ofte for det første ikke er særlig pent, og for det andre er det ofte pistrete og tynt i tuppene
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 TS Takk for svar! Jeg vet så lite om extensions og festemåter. Kan noen av dere som bruker det gi meg et lynkurs? Tenker også kun å bruke littegrann bare for å få tykkere hår, og bare noen cm lenger enn jeg har. Har skulderlengde nå. Hva koster det egentlig? Må jeg styre med å vaske det og sånt?Anonymous poster hash: 09a28...6d1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 TS Takk for svar! Jeg vet så lite om extensions og festemåter. Kan noen av dere som bruker det gi meg et lynkurs? Tenker også kun å bruke littegrann bare for å få tykkere hår, og bare noen cm lenger enn jeg har. Har skulderlengde nå. Hva koster det egentlig? Må jeg styre med å vaske det og sånt?Anonymous poster hash: 09a28...6d1 Det finnes jo mange typer. Jeg har vel prøvd alle som finnes på markedet, og sverger til tape og clips. Jeg kjøper hår på nettet (god kvalitet, vel og merke), og får en frisør til å sette det på. Dette gjøres privat. Få frisørsalonger som vil sette på extensions uten at du kjøper det hos dem, og det er fryktelig dyrt. Tape er greit på den måten at du slipper å ta håret av og på hele tiden, samt at det ser naturlig ut. Blender seg fint inn i ditt eget hår. Jeg må heise opp festene etter ca. 2 mnd., så det er litt vedlikehold som ligger i bunn. For tiden bruker jeg clips, og er i grunn veldig fornøyd med det. Favoritten er nok tape fortsatt, men clips vokser på meg Fordelen er at du kan ta dem av og på, og vaske ditt eget hår på vanlig måte. På late dager dropper jeg extenions, og det er litt deilig å ha mulighet til å ikke ha noe som helst i håret. Dessuten sliter clips mindre på håret også. Anonymous poster hash: d28f0...d06
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Hairtalk sitt kommer i 3 lengder, og du kan nok gå for den korteste hvis du kun vill ha noen cm lengre hår. Men du må nok ha 4-5 pakker når det er forlengelse. 2pakker er nok til fortykkelse. Standard koster ca 1000kr/pk og plus ca 1250kr/pk. De er to tynne striper (ca 1,5-2cm bredde) med tape på som festes med hjelp av ditt eget hår imellom. Helt smertefritt og veldig rask påsetting. For å få garantien på Hairtalk extensions må du bruke deres shampo/balsam. Det er viktig å skylle håret godt etter shamponering så hårvasken tar muligens litt lenger tid men det er det så verdt! Balsamen er en leave-in balsam. Jeg har vært superskeptisk til extensions men min frisør overtalte meg å prøve fordi jeg syntes mitt eget hår var for tynt og jeg er veldig glad for det! Har aldri hatt finere hår! Anonymous poster hash: bee22...d37
Yzma Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Jeg bruker det av og til når jeg går ut. Har veldig kort hår, så det er en utfordring å få det til å se ekte ut, men det blir fint!
Tibbie Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 Jeg bruker det. Har gjort det i mange år. Nye folk jeg blir kjent med får nesten sjokk når de får vite at det er extensions. Min bestemor tror ennå at det er mitt hår. Hun sier ofte til mamma hvor pent og tykt hår jeg har Det ser veldig naturlig ut på meg. Du må bare klippe ditt eget hår og extensione sånn at det blender seg. Og ikke bruk falsk hår! Kjøper håret på nett. Fikk det før satt på hos frisøren for 1000 kroner hver gang. Nå gjør jeg det selv med microringer. Flere av mine venninner har begynt med extensions på grunn av meg Hehe, jeg er litt som deg, men samtidig ikke. Tenker at det med falske negler er å gå litt for langt Men det er jo hva man er vant til : )
frøkna Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 Flere seriøse aktører får extensions til å se utrolig vakkert ut! På f eks Hendrix i Oslo har jeg sett at de gjør utrolig bra jobb med akkurat extensions. Selv har jeg aldri hatt råd til det, men ville gjort det om jeg hadde hatt mange tusen til overs
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 Det finnes jo mange typer. Jeg har vel prøvd alle som finnes på markedet, og sverger til tape og clips. Jeg kjøper hår på nettet (god kvalitet, vel og merke), og får en frisør til å sette det på. Dette gjøres privat. Få frisørsalonger som vil sette på extensions uten at du kjøper det hos dem, og det er fryktelig dyrt. Tape er greit på den måten at du slipper å ta håret av og på hele tiden, samt at det ser naturlig ut. Blender seg fint inn i ditt eget hår. Jeg må heise opp festene etter ca. 2 mnd., så det er litt vedlikehold som ligger i bunn. For tiden bruker jeg clips, og er i grunn veldig fornøyd med det. Favoritten er nok tape fortsatt, men clips vokser på meg Fordelen er at du kan ta dem av og på, og vaske ditt eget hår på vanlig måte. På late dager dropper jeg extenions, og det er litt deilig å ha mulighet til å ikke ha noe som helst i håret. Dessuten sliter clips mindre på håret også. Anonymous poster hash: d28f0...d06 Beklager men har per dags dato aldri møtt noen som bruker clips og får det til å se naturlig ut! TS, skal du først ha extensions så gjør det skikkelig og legg litt penger i det- Få det gjort hos frisørsalong og bruk tapeextensions som heller ikke sliter på håret. Anonymous poster hash: bee22...d37
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #15 Skrevet 27. april 2015 Kjøper håret på nett. Fikk det før satt på hos frisøren for 1000 kroner hver gang. Nå gjør jeg det selv med microringer. Klarer du å sette på microringer selv altså? Hva med bak på hodet? Anonymous poster hash: d28f0...d06
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #16 Skrevet 27. april 2015 Beklager men har per dags dato aldri møtt noen som bruker clips og får det til å se naturlig ut! Anonymous poster hash: bee22...d37 Da har du ikke møtt meg Folk får sjokk når jeg sier at jeg bruker clips, så du har nok bare vært uheldig. Dessuten har du sikkert truffet mange som har brukt clips uten at du har vært klar over det. Anonymous poster hash: d28f0...d06 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #17 Skrevet 27. april 2015 Brukte det noen ganger da jeg var ung. Synes det ser helt jævelig ut nå, ser så mye bedre ut uten altså, og man SER lett at de aller fleste har det selv om de ikke tror det selv. Anonymous poster hash: 81402...3b0
Tibbie Skrevet 28. april 2015 #18 Skrevet 28. april 2015 Klarer du å sette på microringer selv altså? Hva med bak på hodet? Anonymous poster hash: d28f0...d06 Ikke noe problem De første gangene fikk jeg venninner til å gjøre det, men nå har jeg gjort det så mange ganger på andre at jeg klarer det selv med øynene lukket. Det er faktisk vanskeligere på siden av hodet enn bakerst. Men når jeg gjør det selv gjør jeg det motsatt. Vanligvis er microringene på oversiden av håret, men jeg har det på undersiden. Det blir enklest.
Savannah87 Skrevet 28. april 2015 #19 Skrevet 28. april 2015 Jeg får det satt på hos frisøren og da ser det veldig bra ut Å naturlig.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #20 Skrevet 28. april 2015 Dere som har mikroringer/tape, hvor på nettet kjøper dere? Anonymous poster hash: 49c57...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå