Gå til innhold

hva i kyllingsalat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere i salaten til kyllingsalat? Noe olje med krydder? Hvilke grønnsaker, frukte, linser? Eller annet? Rams opp! Takk ;)

Anonymous poster hash: 162f7...e9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva som helst. alt går an med kyling.

Anonymous poster hash: 3c0ab...c87
Skrevet

Rødløk, granateple, fetaost, salat, avocado og eple! Kjempedigg kombinasjon.

• Liker 1
Skrevet

Spinat, purreløk, agurk, sjampinjong (stekt) og egg. Kommer ikke på om det er mer jegbbruker!

Skrevet

Agurk, tomat, rødløk, ruccola, olivenolje+en del sitronsaft. Om jeg gidder bruker jeg også en urtemix av basilikum, persille og salvie :)

Gjest Ennasus
Skrevet

1.Tomat, vårløk, rødløk, paprika, sukkererter, lime, reddik

2.Blomkål, brokkoli, salat, reddik, asparges, bønnestenger(?)

2.Salat, agurk, tomat, paprika, spinat/grønnkål/ruccola

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Trodde at det skulle komme masse mer vi ikke bruker så godt å se at vi ikke er så kjedelige allikevel :P

Anonymous poster hash: 162f7...e9e

Skrevet

Jeg synes det er godt med kokt ris oppi for mer middagsfølelse!

AnonymBruker
Skrevet

Pasta eller couscous iblandet grønn pesto, cherry tomater, fetaost, sukkererter, ruccola

Ruccola, vannmelon, feta, sukkererter og balsamico sirup

Anonymous poster hash: e3fc3...03b
AnonymBruker
Skrevet

Ruccola og mâchesalat, rødløk, agurk, melon, avocado, druer, sukkererter, cherrytomater og kylling :)

Anonymous poster hash: 2351e...c11

Skrevet

For kyllingsalat å ha på brød og lignende. Kinakål, rødløk, majones og kylling revet.

Skrevet

Noe grønt (crispi, spinat, mâche, hjerte), marinerte kyllingbiter, soltørket tomat, rødløk, feta/hvitost, mais, agurk, sukkererter, perletomat.

Pasta er også ganske godt i kyllingsalat, synes jeg.

Skrevet (endret)

Kinakål, sukkerter, tomat, paprika, agurk, rødløk, annanas, salat bønner, feta ost, egg, sopp, pasta penne, gulost i terninger og ananas.

Endret av SjiraffenLaffen
Skrevet

Kommer ann hvilken "stil"det er:

Sp/It: chevre,rucola,cherrytomater,pinjekjerner,valnøtter som har fått en runde i honning,asparges og vinagrette av rødvinseddik,olivenolje,sukker,sennep og honning

It: ruccola,parmesanost,små auberginer delt opp,cherrytomater,sort og grønn oliveno og penne. Dressing av olivenolje,sitron,salt,pepper og oregano.

Arabisk: cous cous,bladpersille,paprika(forskjellige farver)rosiner,granateplekjerner,biter av aubergine/gresskar etc dressing av tyrkisk yoghurt med harissa.

Thai: peanøtter,brokkoli og blomkålbunter,minimais,sitrongress,vårløk,koriander og sukkererter, saus kan bare være butikkjøp sweet n sour.

Godt å blande ting som couscous,bulgur og pasta i salaten,litt mer utfyllende og gir kontraster. Pleier ofte å ha "stil"for salaten aka hvilken land og råvarer jeg mener passer til.

Skrevet

Hjertesalat, avokado, fetaost, pinjekjerner, olivenolje og malt pepper.

Skrevet

Ruccula eller hjertesalat, eple, cherrytomat, avokado. I tillegg er det veldig godt med byggris oppi også :) Pleier egentlig bare å kaste alt jeg har i kjøleskapet oppi jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Aller helst:

- Godt stekt sjampingjong

- hjertesalat

- tomat

- agurk

- mais

- fetaost

- olje

Godt med hvitløksbaguett ved siden av

Anonymous poster hash: 1e767...c2b

Skrevet

Her var det masse gode tips, men hvordan/med hva steker dere kyllingen? Naturell? Jeg pleier å ta på salt, pepper, rosmarin og marinere den i sitronsaft hvis jeg har tid... Noen andre?

Ellers pleier jeg å ha pinjekjærner, avocado, rødløk, eple eller mango, cherrytomater, spinat, paprika og oliven...

Skrevet

Jeg sverger til tandoorikrydder! Også er det veldig godt med stekt sjampinjong til. Mulig jeg er sær, hahah. Bruker ellers bare vanlig salat bestående av isberg, mais, agurk og fersk ananas/melon

Skrevet

Her var det masse gode tips, men hvordan/med hva steker dere kyllingen? Naturell? Jeg pleier å ta på salt, pepper, rosmarin og marinere den i sitronsaft hvis jeg har tid... Noen andre?

Pleier å ha den i sous viden med diverse krydder. Gjerne spisskummen, hvitløkspulver, salt og paprikapulver. Freser den kjapt i panna før servering.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...