Gå til innhold

Har ikke fått tilbake halve årsavgiften

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vraka bilen i fjor før juni. Og da skal man ha halve årsavgiften tilbake. Ringte etter noen måneder og spurte når disse pengene kom. Høsten var svaret jeg fikk da..

Tålmodig som jeg er ventet jeg til november. Sendte da melding og fikk beskjed om at de hadde overført pengene til min Konto den dagen. Dagene og ukene gikk, men ingen penger kom.

For ca en måned siden purret jeg igjen på dem. Da sa de plutselig at de ikke hadde overført til Konto, men at de hadde sendt en sånn utbetalingsting i posten. Sånn at jeg må på butikken og hente ut pengene.

Men dette har heller ikke kommet, og jeg har sendt de Mail 2 ganger, men de gidder ikke svare meg lenger! Rart at når de skal kreve inn årsavgiften er det ikke noen kjære mor.. Men når man skal ha penger tilbake ... !

Anonymous poster hash: 7f9c2...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått en ny bil så får du ringe å si at de får sende deg årsagiften ÷ 50% neste år da, da de skylder deg penger du ikke har sett noe til. Har du ingen bil ville jeg ha fortsatt purret på dem. Det de vil er at du skal gi opp! Frekt er det ja med tanke på at i dag så går de ut med hvilken fylke som har vært dårligst med å betale i tide. Og mange av dem kanskje og sliter litt i motsetning til hva statens vegvesen gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...