AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Ser en episode av bloggerne, bare jeg som synes det ser trist og kjedelig ut hjemme til henne? Det er jo INGEN bilder på veggene, ikke noe pynt eller noe, det ser så tomt ut... Det virker ikke så hjemmekoslig.. Andre som mener det samme? Eller liker dere at det er.. tomt? Anonymous poster hash: d4ac2...5ee
Gjest O___o Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ser en episode av bloggerne, bare jeg som synes det ser trist og kjedelig ut hjemme til henne? Det er jo INGEN bilder på veggene, ikke noe pynt eller noe, det ser så tomt ut... Det virker ikke så hjemmekoslig.. Andre som mener det samme? Eller liker dere at det er.. tomt? Anonymous poster hash: d4ac2...5ee Saumfarer dere disse bloggerne for feil og mangler? 10
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Nei jeg ser på serien "bloggerne". Jeg er en person som får nesten klaus av å ha null pynt, det føles som om jeg er inne i et mentalsykehus. ts Anonymous poster hash: d4ac2...5ee 2
Tibbie Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Hun er vel litt som en mann. Bryr seg ikke så mye. Og det er vel greit nok det? 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Har ikke sett serien, men jeg synes ikke det er noe fint uten noe pynt eller noen ting. Jeg liker det hjemmekoselig Anonymous poster hash: 8e256...754
Bananen Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 (endret) så lenge hun liker det så har det vell ikke så mye å si? Endret 27. april 2015 av Bananen 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Herregud da, hvorfor tar dere alt som hat-kommentar eller frekk kritikk? Jeg spurte bare om det er andre som liker det tomt og kjedelig hjemme. KG mafian slår til igjen. TS Anonymous poster hash: d4ac2...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Herregud da, hvorfor tar dere alt som hat-kommentar eller frekk kritikk? Jeg spurte bare om det er andre som liker det tomt og kjedelig hjemme. KG mafian slår til igjen. TS Anonymous poster hash: d4ac2...5ee For meg er tomt og "kjedelig" det samme som rolig og behagelig. Anonymous poster hash: c06dd...fe0 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Det kan jo hende hun leier og derfor ikke har lov til å henge opp ting på veggene? Anonymous poster hash: cf10c...699 4
Gjest O___o Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 Herregud da, hvorfor tar dere alt som hat-kommentar eller frekk kritikk? Jeg spurte bare om det er andre som liker det tomt og kjedelig hjemme. KG mafian slår til igjen. TS Anonymous poster hash: d4ac2...5ee Det virker ikke som at du er ute etter folks generelle mening om hvorvidt man skal eller ikke skal dekorere veggene sine. Det virker som at du er ute etter å vite om folk er enige med deg om at Mamma til Michelle sitt hjem ligner et mentalsykehus. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 Det virker ikke som at du er ute etter folks generelle mening om hvorvidt man skal eller ikke skal dekorere veggene sine. Det virker som at du er ute etter å vite om folk er enige med deg om at Mamma til Michelle sitt hjem ligner et mentalsykehus. Det jeg lurte på om, var om det er mer normalt å like tomme vegger enn et hjem som har pynt på veggene. Men folk tar det jo som kritikk mot Anna, noe det overhode ikke er. Hun er bare den første, og eneste jeg har sett som lever i et såpass tomt hjem. TS Anonymous poster hash: d4ac2...5ee 1
Musaleem Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 Jeg synes det er litt håpløst med diskusjoner som forutsetter at man må vite akkurat hvilken episode av bloggerne (som jeg ikke aner hvor jeg kan se, men Google kunne sikkert gitt meg svaret) for å kunne ytre seg. Siden jeg ikke aner hvordan det ser ut hjemme hos denne personen, kan jeg si, på et generelt grunnlag, at jeg synes det er kaldt uten noe på veggen. Jeg synes derimot ikke det er fint med for mye heller.
Fireflies Skrevet 27. april 2015 #15 Skrevet 27. april 2015 Jeg er en sånn som bare buser ut med "oj, har du ingen bilder på veggene dine?" Mener ikke noe negativt med det, men et par bilder eller noe kunst på veggene synes jeg er koselig. Men hver sin smak.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #16 Skrevet 27. april 2015 Nå må jeg innrømme at jeg langt i fra er noen fan av Mammatilmichelle, men jeg har heller ingen pynt på veggene. Veggene mine er hvite og helt anonyme. Ikke nødvendigvis av ønske, men heller av økonomiske årsaker (har kun eid leiligheten i et par år, er student, og har ikke råd til pynt). Med tiden ønsker jeg å få opp et bar bilder av hunden min. Hun er jo ung, men så vidt jeg har fått med meg har hun mer enn nok penger for "det lille ekstra" (i forhold tiil meg, som lever på 7000 kroner i måneden, før husleie). Det er for øvrig helt legitimt, i mine øyne, dersom hun ønsker å la veggene forbli blanke. Men dersom jeg hadde hatt unger og råd, ville jeg sannsynligvis hengt opp bilder av dem. Jeg husker fra egen barndom at jeg synes det var stas at det hang bilder av min utvikling hos foreldre, besteforeldre, onkler og tanter. De bildene henger der den dag i dag, og jeg synes fortsatt det er litt stas. Anonymous poster hash: 65af2...532
skruf Skrevet 27. april 2015 #17 Skrevet 27. april 2015 Nå har ikke jeg sett den serien, men etter hva jeg har forstått så er det vel ikke så lenge siden hun flyttet inn? Min erfaring er at det tar litt tid å "bo seg inn". F.eks etter at vi kjøpte huset vårt så gikk det ei stund før det ble hjemmekoselig. Den ene stuen tok det faktisk nesten 2 år før alt fallt på plass og den ble koselig å være i. Det er liksom ikke bare å klaske opp bilder og pynt, men det må liksom gå seg litt til før alt kommer på plass. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #18 Skrevet 27. april 2015 Episodene er på tv2 sumo, så du må betale for å se det. Sesong 4 (3 episoder så langt). Jeg skjønner jo at vær bidige cm av huset blir jo ikke vist på skjermen. Men to store vegger som er helt tomme, og ingen planter i nærheten... det er alt for tomt synes jeg. Har søkt litt på google, jeg følger ikke bloggen hennes. Og det er minimalt med pynt. Google "mammatilmichelle housetour" eller "mammatilmichelle stue" så ser du noen bilder. Hun har ganske god smak synes jeg, akkurat slik jeg liker det. Men det er så tomt. Elsker spisestolene hun har, men igjen bordet er helt tomt, en liten søt blomst på bordet hadde gjort susen. ts Anonymous poster hash: d4ac2...5ee
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #19 Skrevet 27. april 2015 Må nevne at her hos meg så er to store vegger tomme, fordi jeg ikke har funnet det perfekte speilet eller bildet som skal henge der. En litt mindre vegg har ei stor klokke, og veggord på en annen igjen. Kjøkkenet er jeg veldig fornøyd med, for jeg har noen fine krukke-lignende bokser med pasta, mel og sukker i. Går du inn på bloggen til Anna, så ser du litt av kjøkkenet, helt tomt. Det er det øverste innlegget akkurat nå. Ts Anonymous poster hash: d4ac2...5ee
Gjest O___o Skrevet 27. april 2015 #20 Skrevet 27. april 2015 Det jeg lurte på om, var om det er mer normalt å like tomme vegger enn et hjem som har pynt på veggene. Men folk tar det jo som kritikk mot Anna, noe det overhode ikke er. Hun er bare den første, og eneste jeg har sett som lever i et såpass tomt hjem. TS Anonymous poster hash: d4ac2...5ee - Nyinnflyttet Lurt å " bo seg inn " - Kanskje hun ikke har bilder og malerier av en større størrelse, men veldig mange få små som hun har stående andre steder. - Kanskje hun leier Kanskje hun har et forbud mot å henge opp ting på veggene - Kanskje veggen er av gips eller mur Trenger ingen forklaring 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå