AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg har en stund slitt med uren hud, først og fremst får jeg månedlige utbrudd i forbindelse med mensen. Jeg har begynt å bruke noen gode produkter fra Mario Badescu, som hjelper mot kvisene. MEN hoveproblemet mitt er at jeg har mange små nupper i panna, og på haka. Nupper er nok ikke riktig ord, men klarer ikke finne ut hva jeg skal kalle de. Det er som kviser og de har noe inni seg, men er ikke røde, de ligger underhuden, og har hudfargetfarge. En slags for for underhuden kviser. De er helt sykt irritrende, drar jeg fingrende over annsiktet er jeg helt ruglete. Om jeg presser på de, bruker peeling, eller noen annen form for hard behandling, så kommer de til overflaten, og tilslutt kan jeg "poppe" de. Men jeg får jo fryktelig til arr. Hvordan skal jeg behandle de? Og hvorfor får man slike? Og hva heter denne formen for kviser? (det er vel ikke det man kaller whiteheads? De er jo ikke hvite). Anonymous poster hash: 50c40...6d9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 ingen? Anonymous poster hash: 50c40...6d9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Prøver å mase litt på denne igjen jeg:) -ts Anonymous poster hash: 50c40...6d9
Kjibba Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Skrubb ein til to gongar i veka og og gå til hudpleier ein gong iblant for å få ut talget. Kan hende at det held med ein behandling. Høyrast veldig ut som lukka komedoner/whiteheads/tilstoppa porer, men vanskeleg å seie utan å ha sett det. Lukka komedoner treng ikkje vere kvite
kills Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Kan kanskje være milier? De kan du stikke hull på med en nål eller lansett, og så klemme ut. Dyprens hos hudpleieren kan også være et alternativ. Har noen selv ved tinningene, skal prøve med dyprens for jeg blir ikke kvitt de på egenhånd.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Dyprens og noen runder med fruktsyrepensling hos hudpleier tar knekken på de Anonymous poster hash: 679bc...4a0
Underhuden Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Har du prøvd fruktsyrepensling eller green-peel? Anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå