AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg skulle gjerne ha kjøpt noen eggløsningsstester. Kanskje aller helst de små stripsa så jeg kan teste hver dag evt, eller om noen har noen bedre og anbefale. Hvilke type eggløsningsstester? Hvilken nettsiden kan jeg bestille ifra? Når bør jeg bruke eggløsning testene? Setter stor pris på svar! gjerne bilder av åssen man ser man har eggløsning evt? Anonymous poster hash: ccd91...266
Tibbie Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Sjekk billige-tester.no! Der får man mye for pengene Ellers kan jeg ikke svare på mer. Har aldri prøvd det, og vet egentlig heller ikke helt hvordan det fungerer
Henschi Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg kjøper mine på ebay, der får opp til 20 stykker i en pakke til 10-20kr!!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Jeg kjøper mine på ebay, der får opp til 20 stykker i en pakke til 10-20kr!! Åssen fungerer de? Anonymous poster hash: ccd91...266
Henschi Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Åssen fungerer de? Anonymous poster hash: ccd91...266 Jeg har aldri klart å treffe nøyaktig på den dagen jeg har EL. Men de testene jeg har tatt rundt EL-perioden har vist to streker, som vil si for meg at den kommer om noen dager, eller at den har vært for noen dager siden :-) Så de funker helt fint for meg! :-)
Henschi Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Jeg har aldri klart å treffe nøyaktig på den dagen jeg har EL. Men de testene jeg har tatt rundt EL-perioden har vist to streker, som vil si for meg at den kommer om noen dager, eller at den har vært for noen dager siden :-) Så de funker helt fint for meg! :-) Men EL-testene er ikke som en graviditet-test, EL-testen er negativ også om det er to svake streker. For at den skal være positiv, må den være like sterk eller sterkere enn den basis streken :-) Så når mine tester har vist to svake streker, tar jeg det som om jeg får snart, eller at den har vært for ikke så lenge siden, som sagt :-) lykke til! Anbefaler deg å laste ned sånn periode-app. Fungerer veldig fint for meg, der har jeg oversikt over når jeg får neste mens og når EL skal komme :-) Da er det enklere for deg å vite når du skal teste deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå