Gå til innhold

Liten vannskade på laminat. Haster!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et uhell i dag, og følte såpe fra sprayflaske på gulvet. Det ble liggende i et par timer, og nå er det vannskade på gulvet. Det har svelget opp i skjøtene, og ser stygt ut. Hva kan jeg gjøre? Legge noe tungt oppå for å presse det ned? Legge på noe som trekker til seg vann? Bare vente og håpe det blir bedre?

Anonymous poster hash: 4619e...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre blir det nok ikke. Og det er vel lite du kan gjøre, med unntak av å bytte den delen av gulvet, da.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg la på potetmel, og satt en tung blomsterpotte oppå. Håper det kan hjelpe. Er ikke helt krise heldigvis, da det var på vaskerommet. Og det er kanskje en god unnskyldning for å pusse opp ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg la på potetmel, og satt en tung blomsterpotte oppå. Håper det kan hjelpe. Er ikke helt krise heldigvis, da det var på vaskerommet. Og det er kanskje en god unnskyldning for å pusse opp ;)

Hvis du har skjøter i gulvet på vaskerommet og får svuller i gulvet av litt såpe ville jeg skuftet det gulvet fort som svint! Hva om det hadde vært en større lekkasje fra f.eks vaskemaskina?

Skjøter i gulvet er en uting. På et vaskerom er det graverende.

Anonymous poster hash: 3f71d...992

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg la på potetmel, og satt en tung blomsterpotte oppå. Håper det kan hjelpe. Er ikke helt krise heldigvis, da det var på vaskerommet. Og det er kanskje en god unnskyldning for å pusse opp ;)Anonymous poster hash: 4619e...24b

Laminat på vaskerom er ikke ok. Så du har flere grunner for å pusse opp.

Potetmel og blomsterpotte = stor fare fro sopp.

Støvsug opp potetmelet, grundig, og tørk med hårføner.

Anonymous poster hash: 35930...330

AnonymBruker
Skrevet

TS

Ikke er det sluk der inne heller, og både toalett. Vask, varmtvannsbereder og vaskemaskin. Så vi bør absolutt pusse det opp.... Det er bare så forferdelig dyrt... Tok nettopp badet, og det kostet 300 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...