Gå til innhold

Kjole til sommerbryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal være gjest i et sommerbryllup i slutten av juni, er dette en kjole som kan passe til det eller bør jeg gå med lang kjole ?

Hva syns dere er den fineste fargen ?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: eef5e...7b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kleskode? Om ikke kan du fint bruke en slik kjole, men ikke velg de knæsje fargene eller de hvite.

Skrevet

Lang kjole, så mye fint av dem

AnonymBruker
Skrevet

Styr unna limegrønt! Det gjør vondt i øynene og det er ikke meningen at det er du som skal være festens midtpunkt :P

Anonymous poster hash: 9b64d...a83

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns mange av de der skar litt i øynene, men den mørkeblå var veldig fin :)

Skrevet

Jeg er generelt veldig glad i farger og synes alltid jeg ser så utrolig mye dørgende kjedelig og traust i bryllup og lignende, men likevel skal jeg være helt enig med den brukeren som sa at akkurat denne lime grønne kjolen ble "over the top" med et par mil. Var andre kjoler jeg ville valgt der inne enn denne, en må ikke gå i fotsid kjole men heller ikke en kjole hvor en ser rumpe ballene med god margin om en skal bøye seg

Skrevet

Du må først sjekke om det er kleskode. Hvis ikke kan den typen kjole fint brukes, men som andre har sagt: styr unna neonfargene ^^

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, hva med denne da ?

Skrevet

Syns kjolen i HI var grusom uansett farge. Den siste du la ut var fin men ikke passende pga helt åpen rygg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, skal se inne på den siden du la ut, akkurat nå vurderer jeg denne i blå. Hva syns dere ?

AnonymBruker
Skrevet

Eller denne kjolen er vel favoritten til nå

• Liker 1
Skrevet

Eller denne kjolen er vel favoritten til nå

Syns de to siste kjolene er for "ball-aktige". Litt for voldsomme til sommerbryllup med mindre de er adelige.

Skrevet

Eller denne kjolen er vel favoritten til nå Anonymous poster hash: eef5e...7b7

Synes denne ble veldig brudekjoleaktig selv om den ikke er hvit?

Ellers er ikke mye hud, utrigning og korte kjoler noe å gå i i bryllup (ene kjolen viste hvertfall mye hud).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...