AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg har meldt meg ut av treningssenter, ser at avtalegiroen fortsatt er aktiv skal jeg stanse, eller slette den? Jeg planlegger å melde meg inn igjen til vinteren. Anonymous poster hash: 90d34...63d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Når er siste trekkdatoen din? Den har vært Anonymous poster hash: 90d34...63d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Skal du trene der igjen i nær fremtid? Da stopper du. Er du ferdig med hele treninga, så fjerner du.Anonymous poster hash: fa813...f36 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Den har vært Anonymous poster hash: 90d34...63d Da hadde jeg ringt treningsstudioet og spurt om hva jeg skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Det kommer jo helt an på... Hvis avtalen fortsatt er aktiv, så holder du muligheten åpen for at treningssenteret kan "drite seg ut" og sende nytt avtalegirotrekk på deg, selv om du faktisk har sagt opp avtalen. (Dog skal du jo få varsel om dette, og slik sett kunne stoppe et trekk, men likevel..) Hvis du beholder avtalen, og treningssenteret - når du melder deg inn igjen til vinteren - etablerer deg som kunde på samme kundenummer, kan i teorien treningssenteret fortsette å belaste deg på samme avtalegiroavtale. Hvis de ikke har slettet deg som kunde i kunderegisteret sitt i mellomtiden da. Anyways.. du betaler vel sikkert ikke noe mer til treningssenteret når du blir melder deg inn igjen, og blir "ny" avtalegirokunde? Hvis du sletter avtalen nå - det eneste som kan skje, er jo at det tar litt tid fra du melder deg inn igjen til treningssenteret får registrert en ny avtalegiroavtale på deg. Så da får du sikkert enten faktura de(n) første gangen(e), eller så akkumulerer de opp og trekker deg for et litt større beløp på avtalegiro ved første trekk. Anonymous poster hash: ff2e7...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå