AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg trener for å få mer markert mage, og kjører et program annenhver dag. Men så har det seg slik at jeg ikke liker vann, så jeg drikker zeroh istedefor (og det vil si mange glass om dagen). Svekker dette sjangsen min for å få mer markerte muslker? Er det stoffer i saften som ødelegger planen min? Takk for svar!Anonymous poster hash: 23942...380
Gjest Runforit Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 (endret) Kalori inn/ut. Enkelt og greit. Er fettprosenten som avgjør hvor markert mage du får. Vann er det alle beste da de fleste safter/brus etc binder mer vann i kroppen enn rent vann. Men så lenge du ikke inntar mer kalorier enn du forbrenner så vil saft ødelegge noe ting. Endret 27. april 2015 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Kalori inn/ut. Enkelt og greit. Er fettprosenten som avgjør hvor markert mage du får. Vann er det alle beste da de fleste safter/brus etc binder mer vann i kroppen enn rent vann. Men så lenge du ikke inntar mer kalorier enn du forbrenner så vil saft ødelegge noe ting. Men hvis man spiser innenfor kaloriene, kan man helle i seg så mye zeroh man vil utenom da?Anonymous poster hash: abffd...232
Mikely123 Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Men hvis man spiser innenfor kaloriene, kan man helle i seg så mye zeroh man vil utenom da?Anonymous poster hash: abffd...232 208 kcal i zeroh saft flaske
Gjest Runforit Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 (endret) Men hvis man spiser innenfor kaloriene, kan man helle i seg så mye zeroh man vil utenom da?Anonymous poster hash: abffd...232 Ja, sjokolade også for den saks skyld Men er jo selvsagt bedre for kroppen å få mat som den kan utnytte på en god måte. Men kos deg med saften. Ikke noe farlig Endret 27. april 2015 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 208 kcal i zeroh saft flaske Haha morsom eller? Hvor i alle dager får du det fra? Det er rundt 70kcal i en flaske. Anonymous poster hash: abffd...232
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Ja, sjokolade også for den saks skyld Men er jo selvsagt bedre for kroppen å få mat som den kan utnytte på en god måte. Men kos deg med saften. Ikke noe farlig Tenkte hvis jeg skal spise 1600kcal daglig og spiser det i mat, kan jeg drikke så mye saft jeg vil utenom da? HahaAnonymous poster hash: abffd...232
Gjest Runforit Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Tenkte hvis jeg skal spise 1600kcal daglig og spiser det i mat, kan jeg drikke så mye saft jeg vil utenom da? HahaAnonymous poster hash: abffd...232 Det går nok helt bra
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Det går nok helt bra Tuuusen takk for svar:)Anonymous poster hash: abffd...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå