AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg helte ved et uhell "yes" sin oppvasksåpe-faenskap i maskinen, der hvor glansmiddel skal være! Jeg prøver å kontakte mamma men hun svarer ikke. Skulle ta oppi litt glansmiddel og tok feil av flaskene. HVA SKAL JEG GJØRE?! "yes" sin oppvaskmiddel skummer ikke like mye som vanlig Zalo, men hva skal jeg gjøre?! Jeg har ikke råd til at oppvaskmaskinen skal ryke, så jeg har ikke startet den enda. Hvordan får jeg skiten ut av maskinen? Anonymous poster hash: c1768...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Skylle det ut med vann. Anonymous poster hash: 7e620...f18
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Du må få det UT, før du kjører maskinen! Få tak i en tynn sprøyte fra apoteket og få sugd ut mesteparten, eller kontakt merkeforhandler for råd!Anonymous poster hash: a5bb1...271 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Du må få det UT, før du kjører maskinen! Få tak i en tynn sprøyte fra apoteket og få sugd ut mesteparten, eller kontakt merkeforhandler for råd!Anonymous poster hash: a5bb1...271 Jeg prøvde å ringe Whirpool, men de er så klart stengt. Jeg har ingen apotek i nærheten heller!!! Har nå satt den på hurtig, et råd fra min mor. Fader altså, hvis maskinen ryker så er jeg fucked. Jeg har kanskje en sprøyte.. men den har slik pasta til hunden som er ganske dyr, men kan presse ut innholde og legge det i en kopp.... Også er den ganske tykk så kanskje den ikke går nedi. TS Anonymous poster hash: c1768...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Oooog den gikk så klart ikke nedi hullet. fuck fuck fuck. Er det mulig! tok feil av flaskene. Takk Gud for at det ikke var Zalo som skummer noe inn i granskogen. ts Anonymous poster hash: c1768...d0d
Gjest Lille-pus Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Da vasker du opp for hånd i dag og lar maskinen stå. I morgen snakker du med Whirlpool, og følger de anvsningene du får av dem. 1
Thalassos Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Anbefaler deg å få ut så mye som mulig. Får du noe papir nedi der, som kan suge opp noe? Jeg gjorde NØYAKTIG det samme - med vilje, fordi jeg er idiot, og hadde skum over hele kjøkkenet. Maskinen ble veldig ren, og døde ikke, men anbefales virkelig ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Men det er "yes" sin oppvaskmiddel, den skummer ikke like mye. Det er denne: https://kolonial.no/media/uploads/public/0/64/9264-fadb7-product_detail.jpg Jeg kjørte den litt på hurtigvask, men ingen skum. Nå prøver jeg forvask, men det bruker vell ikke glansmiddel? I bruksanvisningen står det kun "vaskemiddel", men ikke noe om glansmiddel, altså hvilke programmer som bruker det. Jeg har hurtig på 30 min, så en som heter "halv maskin" på 130 minutter. Tar jo en evighet om jeg skal ta de lengste programmene. All info på nett sier "kjør maskinen om og om igjen". Tenkt å fysisk fjerne det jeg kan av skum om det kommer noe. Har en håndduk foran maskinen i tilfelle, og har flere liggende klare om det kommer mye. ts Anonymous poster hash: c1768...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 En ting til, når jeg tar luken "opp og ned" (lukker, åpner, lukker, åpner osv) så kommer det bittelitt såpe ut, og da fjerner jeg det med klut. Men på et punkt så stoppet det, indikatoren viser at det fortsatt er fult. ts Anonymous poster hash: c1768...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Dette nytter ikke, har prøvd å tømme masse vann i hullet for å få opp såpen. Men det ble bare mye vann å fjerne, litt såpe kom ut, men ikke masse. Prøvd papir men sykt lite kommer opp fra det lille hullet. Jeg får dra innom et apotek i morgen å kjøpe en sprøyte. Har sendt mail til whirlpool om tips til hvilket program som bruker mest glansmiddel. Står ikke noe om det i bruksanvisningen. Vet ikke om jeg skal le eller gråte, er det mulig!!! ts Anonymous poster hash: c1768...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Det du nå har gjort ved å kjøre maskinen er å få vaskemiddelet inn i slangen fra kammeret og til maskinen! Hadde du hatt litt tålmodiget og et sugerør kunne du muligens ha klart å få ut noe.....?Anonymous poster hash: a5bb1...271
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 Det du nå har gjort ved å kjøre maskinen er å få vaskemiddelet inn i slangen fra kammeret og til maskinen! Hadde du hatt litt tålmodiget og et sugerør kunne du muligens ha klart å få ut noe.....?Anonymous poster hash: a5bb1...271 Men det skjedde jo ingenting, mengden i kammeret er jo det samme (sjekket med q-tips). sugerør har jeg!!! men de er kanskje for tykke, men skal prøve. TS Anonymous poster hash: c1768...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 Hadde egentlig vært mer bekymret for kjøkkeninnredning og parkett. Zalo i oppvaskmaskinen dekkes ikke av forsikringen Anonymous poster hash: 92671...80e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 DET FUNKET! Sugerør funket! Jeg fikk ut det meste, nå går den på skylling så skal jeg prøve igjen. Det smaker såpe i munnen min, men fikk ihvertfall ut det meste. Jeg klarte å blåse ut, i stedet for å suge inn, fikk en del såpe i ansiktet. Gud for en dag! Alt går galt jo. Og til deg over; det er ingen såpe på gulvet, det har ikke skummet over enda. Og jeg vet at det ikke går på forsikringen, så derfor har jeg masse håndduker og mobb klar om det skulle komme noe ut. TS Anonymous poster hash: c1768...d0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå