Gå til innhold

Trekke tilbake invitasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har invitert mannen sin sjef og hans samboer, vi har jevnlig kontakt med de da vi er i samme "lille" vennegjeng.

Nå har det seg slik at denne sjefen har vist en helt ny side og arbeidsforhold er dårlig og i ferd med å avsluttes. Jeg har gitt tydelig beskjed om at jeg ikke ønsker denne mannen tilstede under vårt bryllup, da jeg er fullstendig i mot måten han styrer med de han har i arbeid. Både løgn og fornektelse av hva som står i arbeidsmiljøloven. Med sikkerhet vet jeg at det vil komme opp på dagen hvor stort problem mannen liksom har laget for firmaet når han valgte å slutte.

Vil det være veldig frekt å trekke tilbake invitasjon?

(Den blir uansett trukket tilbake, lurer bare på hvor ille det faktisk er)

Anonymous poster hash: 5747c...1d9

Anonymous poster hash: f8af6...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det blir like dårlig folkeskikk som det han utviser egentlig, fordi dere trekker ting som har med jobben å gjøre ut i privatlivet og ikke minst: det går utover dama hans.

Ellers da så er det ikke så himla smart å omgåes sjefen sin.

AnonymBruker
Skrevet

Er det du som er forfatteren bak visning i eksen leilighet m.m?

Anonymous poster hash: 684ad...365

Skrevet

Det er fryktelig uhøflig, men jeg skjønner deg jo forsåvidt. Vet de om at dere har et dårlig forhold til de, eller vil det komme som et sjokk at de ikke er invitert lengre? Hvordan blir det i vennegjengen deres nå?

AnonymBruker
Skrevet

Og dette er evt. vesentlig fordi...?

Anonymous poster hash: d196a...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke :-)

Anonymous poster hash: f8af6...309

Skrevet

Ja, det er fryktelig uhøflig å trekke tilbake en invitasjon. Men er dere sikre på at de kommer? Er de fortsatt en del av vennegjengen? Dersom situasjonen er så ille som du beskriver, burde de vel heller ikke ønske å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...