Gå til innhold

Praha - spa/massasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Praha snart og tenkte å få tatt litt spa/massasje når vi er der. Etter et raskt google søk synes jeg at det så ut som det var to typer å finne der

1. Dyre, luksus hotell - spa

2. Dritbillige shabby eksotisk/thai/erotisk massasje

Noen som har vært der ganske nylig som kan si noe om utvalget og prisene?

Jeg er ikke interessert i det typiske Thai Spa-greia. Jeg har vært på nok av de rundt om i verden hvor de ikke kan massere og bare pjusker litt usystematisk rundt og hvor trolig hovedbeskjeftigelsen er happy ending. Jeg vil på et skikkelig sted.

Har vært i en annen by i østeuropa før hvor det er typsik billig for spa, men der viste det seg at man måtte bestille i forkant, så der fikk vi ikke tatt noe. Er det slik i Praha også? Eller går det greit å komme innom om morgenen og få time i løpet av dagen?

Anonymous poster hash: 482d6...758
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og en venninne skulle på spa i Praha, men siden vi ikke hadde bestilt på forhånd måtte vi innom 3 stykker før det var mulig å booke senere samme dag (dette var i februar...). Det var på et fint hotell, men det var likevel thai-massasje.... Anbefales ikke. Jeg ville heller bestilt på forhånd på et greit hotell som har noe annet enn thai-massasje. Det kan sikkert gå bra å bestille samme dag så lenge dere er åpne for å vente litt, men det kan godt hende dere må gå innom flere før dere får napp.

AnonymBruker
Skrevet

OK, takk for tilbakemelding. Håper på flere og, så vet vi hvordan vi burde gjøre det :)

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...