AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Skal til Praha snart og tenkte å få tatt litt spa/massasje når vi er der. Etter et raskt google søk synes jeg at det så ut som det var to typer å finne der 1. Dyre, luksus hotell - spa 2. Dritbillige shabby eksotisk/thai/erotisk massasje Noen som har vært der ganske nylig som kan si noe om utvalget og prisene? Jeg er ikke interessert i det typiske Thai Spa-greia. Jeg har vært på nok av de rundt om i verden hvor de ikke kan massere og bare pjusker litt usystematisk rundt og hvor trolig hovedbeskjeftigelsen er happy ending. Jeg vil på et skikkelig sted. Har vært i en annen by i østeuropa før hvor det er typsik billig for spa, men der viste det seg at man måtte bestille i forkant, så der fikk vi ikke tatt noe. Er det slik i Praha også? Eller går det greit å komme innom om morgenen og få time i løpet av dagen? Anonymous poster hash: 482d6...758
Aviale Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Jeg og en venninne skulle på spa i Praha, men siden vi ikke hadde bestilt på forhånd måtte vi innom 3 stykker før det var mulig å booke senere samme dag (dette var i februar...). Det var på et fint hotell, men det var likevel thai-massasje.... Anbefales ikke. Jeg ville heller bestilt på forhånd på et greit hotell som har noe annet enn thai-massasje. Det kan sikkert gå bra å bestille samme dag så lenge dere er åpne for å vente litt, men det kan godt hende dere må gå innom flere før dere får napp.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 OK, takk for tilbakemelding. Håper på flere og, så vet vi hvordan vi burde gjøre det Anonymous poster hash: 482d6...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå