Gå til innhold

Samboer som IKKE GJØR NOE

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest katta ikke innl

Hadde det på samme måte med typen min, han hadde ikke noe jobb, hang og slang hjemme hele dagen og var rett og slett deprimert. Man er aldrig så trøtt som når man ikke har noe å gjøre på. Alle mine penge gikk til mat og husleie, hans gik til guitarstrenge og musikkblade... Til slutt fikk eg nokk og bad han om å flytte en annen plass. Det hjalp for en stund, men han var aldrig interessert i å kjempe for vår forhold, så det hele endte med at det blev slutt mellem oss.

Eg prøvde virkelig å få det til å fungere, men når man merker at man er den eneste som prøver, så er det liten vits i å fortsette. Han forandrer seg ikke, uanset hvor mye du elsker han og kjemper for det. Det skjer først når han er klar for det og det kan talaaaang tid.

FLYTT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Dette blir egentlig bare en gjentakelse av hva de aller fleste allerede har sagt, men det er kanskje nettopp det du trenger.

Jeg har vært der. Jeg har vært deg.

Fra jeg var 17 til jeg var 20 bodde jeg sammen med en fyr som er den sjelelige tvillingen til samboeren din. Pengene bare forsvant, han var arbeidsledig og lekte seg gjennom livet uten å løfte så mye som en finger for verken å få seg jobb eller gjøre noe i huset. Jeg jobbet så mye jeg kunne ved siden av skolen, mens han satt hjemme og så på TV, spilte på automater og brukte et tresifret beløp på å gå på byen hver uke.

Alle bønner, appeller, diskusjoner og krangler var forgjeves, han forandret seg aldri. Til slutt orket jeg ikke mer, og flyttet ut, alle sparepengene mine og en haug med illusjoner fattigere. Han endte med å bli kastet ut fordi han ikke gadd betale husleie.

I dag, nesten ti år seinere, er han som før. Den eneste forskjellen er at nå har han en rik kone å leve på.

Det er dessverre utopi å tro at samboeren din kommer til å forandre seg. I så tilfelle ville han gjort det allerede, men han fortsetter bare i samme sporet. Mitt eneste råd er derfor: FLYTT!

Du fortjener bedre. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg aldri orka. Ingen mann er verdt å gjøre alt for. Unnskyld at jeg sier det, men han virker som en skikkelig latsabb! Stå på ditt og la ham velge mellom å skjerpe seg eller miste deg. Lykke til, du får skrive hvordan det går! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...