Gjest Kili Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 (endret) Løst vanlig Løst, men bak ørene Eller i hestehale? Eller noe annet? Hva liker dere damer best på menn? Eller må menn absolutt ha kort hår? Endret 27. april 2015 av Kili
Gjest Happyface87 Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Kommer an på hvir langt håret er, men som oftest syns jeg det er finest i hestehale
Bubab Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Synes det er fint med både løst og i hestehale. Men de færreste kler å ha håret bak ørene. Også liker jeg man-bun, ikke sånn Lille-My, men midt bakpå hodet. Langt hår på menn er sexy!
Shai Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Manbun er fint Ellers er det fint når det bare henger som vanlig, litt rufsete 1
Jolene Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Løst eller i hestehale. Elsker langt hår på menn Såkalt "manbun" er for meg altfor feminint på en mann. Spesielt dersom den er nøye oppsatt Å ha håret i en enkel rufsete topp i nakken blir noe annet, fordi da er det som regel av praktiske årsaker.
Gjest The damned Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Langt hår er hot Eller ikke alle som kler det, men mange gjør det. Løst hår eller hestehale synes jeg er finest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå