Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg tok restylane for fire dager siden, og hevelsen er nesten helt nede.. Men jeg har noen små, usynlige klumper både oppe og nede i kanten, på høyre siden av leppen.

Jeg leste følgende på Frøken Dings sin hjemmeside:

En sjelden gang kan det oppstå små kuler eller klumper ved Restylane-behandling der. Men de fleste er ”usynlige” å se på selve hudoverflaten selv om du kan kjenne dem og helt ufarlig og vil gå over av seg selv.

Så jeg vil egentlig bare høre; er det noen av dere som også har fått noen små klumper etter restylane i leppene, som (heldigvis) ikke er synlige, og som har gått vekk av seg selv etter litt? Og i så fall, hvor lang tid gikk det før det var borte??

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Whatevz
Skrevet

De går ikke bort av seg selv. Noen kan klemmes bort ( ikke gjør det selv) eller så bruker de et middel som oppløser de . Det skjedde med meg først eb gang og da dro jeg ikke tilbake dit mer.. jeg går nå hos elin på injeksjonspesialisten I trondheim som har egen metode å fylle lepper på som heter xo-lips. Hun er veldig populær og anbefaler henne på det sterkeste om du bor I nærheten.

Skrevet

Som Whatevz skriver må de klemmes ut. Gå tilbake der du fikk det injesert og få sykepleieren der til å klemme det for deg.

Restylane i leppene var for meg bortkasta penger. Tok kanskje ikke nok, men når hevelsen var borte så jeg ikke forskjell selv en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tatt i leppekanten, men i munnvikene og fått klumper som jeg kjenner på innsiden, men de går bort etter en stund.

Anonymous poster hash: 87225...4b9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fikk to klumper, den ene kjennes mye mer enn den andre. Har disse fremdeles etter 6 måneder. Det verste er at når hevelsen gikk bort, så jeg nesten ikke forskjell fra mine egne lepper. Og jeg tok 1 ml! Har tenkt å gå til et annet sted og ta det bort der med et middel før jeg eventuelt fyller en andre gang.

Anonymous poster hash: 390d6...afa
AnonymBruker
Skrevet

* Den ene kan kjennes bedre enn den andre.

*da hevelsen gikk bort.

Beklager skrivefeil!

Anonymous poster hash: 390d6...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...