AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hei jenter! Håper noen kan hjelpe meg. Dette er ikke et troll Jeg har tatt restylane i leppene for 2 måneder siden - 1ml. Jeg har dessverre et par ganger tatt "kylie jenner-challenge" altså suget en kopp for å få enda større lepper. Gjør dette bare til spesielle dager hvor jeg vil ha litt større lepper for et par timer. Gikk ikke amokk med blåsveis rundt munnen osv. Nå merker jeg at leppene mine er mye mindre fyldige enn før. Kan dette ha en sammenheng? Anonymous poster hash: a7646...d2c
Gjest O.G. Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Nei, restylanen er sikkert blitt hjernefyllmasse.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Da jeg tok restylane I fjor, så sa hun at det ville gå ut etter 2-3 måneder siden dette var første gangen og fordi jeg var ung. Angående den sugekoppen, så har jeg ingen kjennskap til den.Anonymous poster hash: 2b0d1...45c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Hvis du søker litt på nettet så er det jo produkter som er laget for å få fyldigere lepper permanent, med bakgrunn i akkurat det å suge inn leppene. De skriver at dersom man gjør det lenge, vil de bli større permanent... http://fullips.com/det er siden. Anonymous poster hash: 1466f...714
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Jeg har også restylane og merker at det går veldig fort ut av leppene mine. Den første måneden var de flotte og fyldige, men nå etter to måneder kan man nesten ikke se forskjell fra før og etter. Tror bare at hos noen sitter ikke Restylane så lenge. Anonymous poster hash: c11ed...a71
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Nei, restylanen er sikkert blitt hjernefyllmasse. Stått opp på feil ben? Har takk og lov nok hjernefyllmasse Kosmetiske inngrep er ikke = bimbo. Da jeg tok restylane I fjor, så sa hun at det ville gå ut etter 2-3 måneder siden dette var første gangen og fordi jeg var ung. Angående den sugekoppen, så har jeg ingen kjennskap til den.Anonymous poster hash: 2b0d1...45c Jeg er også ganske ung, men hun har ikke informert meg om noe slikt så er litt overrasket :/ Hvis du søker litt på nettet så er det jo produkter som er laget for å få fyldigere lepper permanent, med bakgrunn i akkurat det å suge inn leppene. De skriver at dersom man gjør det lenge, vil de bli større permanent... http://fullips.com/det er siden. Anonymous poster hash: 1466f...714 Det er denne sugekoppen jeg har brukt Det er jo skadelig for leppene så gjør det bare når jeg skal på fest eller ut på bursdag. Anonymous poster hash: a7646...d2c
Gjest O.G. Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Stått opp på feil ben? Har takk og lov nok hjernefyllmasse Kosmetiske inngrep er ikke = bimbo. Anonymous poster hash: a7646...d2c Mange er uenige.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Mange er uenige. Mens du går rundt på forumet og prøver å hakke ned på de som bare vil føle seg vell i egen kropp, sitter jeg på lesesalen og leser for å bli lege. Så nei. Kosmetiske inngrep = bimbo, vi lever i 2015. Voks opp. Anonymous poster hash: a7646...d2c 5
tøydokka Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 grunnen til at restylane forsvinner raskere fra leppene enn andre steder i ansiktet, er pga at leppene har så stor blodgjennomstrømning. Når du gjør dette sugekopptrikset øker du leppenes blodgjennomstrømning ytterligere. De blir fylt med blod og vevsvæske. Derfor blir de midlertidig større og svulmende. Jeg vil tro at dette vil påvirke varigheten av produktet dersom man gjør dette jevnlig ja, og at restylanen vil forsvinne raskere. Når det er sagt, så er det helt vanlig at restylane forsvinner etter 2 måneder de første gangene, men dersom du bruker det jevnlig over flere år, så bygger du kollagen og produktet sitter lengre og lengre, samtidig som leppene blir permanent forstørret. Har selv holdt på med dette i 5 år med 3-4 måneders mellomrom. Nå går nesten ikke restylanen ut lengre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 Mens du går rundt på forumet og prøver å hakke ned på de som bare vil føle seg vell i egen kropp, sitter jeg på lesesalen og leser for å bli lege. Så nei. Kosmetiske inngrep = bimbo, vi lever i 2015. Voks opp. Anonymous poster hash: a7646...d2c Du kan ikke ha kommet særlig langt i studiene. Anonymous poster hash: 87dc4...4ac 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 grunnen til at restylane forsvinner raskere fra leppene enn andre steder i ansiktet, er pga at leppene har så stor blodgjennomstrømning. Når du gjør dette sugekopptrikset øker du leppenes blodgjennomstrømning ytterligere. De blir fylt med blod og vevsvæske. Derfor blir de midlertidig større og svulmende. Jeg vil tro at dette vil påvirke varigheten av produktet dersom man gjør dette jevnlig ja, og at restylanen vil forsvinne raskere. Når det er sagt, så er det helt vanlig at restylane forsvinner etter 2 måneder de første gangene, men dersom du bruker det jevnlig over flere år, så bygger du kollagen og produktet sitter lengre og lengre, samtidig som leppene blir permanent forstørret. Har selv holdt på med dette i 5 år med 3-4 måneders mellomrom. Nå går nesten ikke restylanen ut lengre. Tusen hjertelig for nyttig svar! Da skal jeg kvitte meg med denne sugekoppen. Er jo fornøyd med Restylane ellers og har tenkt å fortsette i årene fremover. Tusen takk skal du ha Anonymous poster hash: a7646...d2c 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 Mens du går rundt på forumet og prøver å hakke ned på de som bare vil føle seg vell i egen kropp, sitter jeg på lesesalen og leser for å bli lege. Så nei. Kosmetiske inngrep = bimbo, vi lever i 2015. Voks opp. Anonymous poster hash: a7646...d2c Traff hun en øm tå? En kommende lege bør vel forresten beherske rettskrivning? Anonymous poster hash: 4c38b...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #15 Skrevet 27. april 2015 Traff hun en øm tå? En kommende lege bør vel forresten beherske rettskrivning? Anonymous poster hash: 4c38b...8b6 Ja, og har ingen problemer med å innrømme det heller Er bare veldig lei av å bli stemplet som bimbo bare av kosmetiske inngrep og litt mer sminkebruk enn normalen. Det er fullt mulig å være karrierebevisst og opptatt av utseende samtidig Anonymous poster hash: a7646...d2c 2
Gjest O.G. Skrevet 27. april 2015 #16 Skrevet 27. april 2015 (endret) Mens du går rundt på forumet og prøver å hakke ned på de som bare vil føle seg vell i egen kropp, sitter jeg på lesesalen og leser for å bli lege. Så nei. Kosmetiske inngrep = bimbo, vi lever i 2015. Voks opp. Anonymous poster hash: a7646...d2c Vel, jeg tror du skal ta et avbrekk i legestudiene mens du går i terapi for å hjelp til å føle deg vel med leppene dine. Stå på, jeg vet du klarer dette. Klem. Endret 27. april 2015 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #17 Skrevet 27. april 2015 Traff hun en øm tå? En kommende lege bør vel forresten beherske rettskrivning?Anonymous poster hash: 4c38b...8b6 Uff så mye fæle kvinnfolk her, hvorfor henge på velværeforumet når dere ikke takler tema? O.G er forøvrig både jålete og opptatt av sminke så meget unødvendig å henge ut TS sånn. Anonymous poster hash: f2427...251 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #18 Skrevet 27. april 2015 Mange er uenige. Javel. Hvorfor må du kommentere sånt her? Utrolig unødvendig. Har du ikke bedre ting å gjøre? Anonymous poster hash: 2b0d1...45c 2
Gjest O.G. Skrevet 27. april 2015 #19 Skrevet 27. april 2015 Javel. Hvorfor må du kommentere sånt her? Utrolig unødvendig. Har du ikke bedre ting å gjøre?Anonymous poster hash: 2b0d1...45c Enn du?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #20 Skrevet 27. april 2015 Mens du går rundt på forumet og prøver å hakke ned på de som bare vil føle seg vell i egen kropp, sitter jeg på lesesalen og leser for å bli lege. Så nei. Kosmetiske inngrep = bimbo, vi lever i 2015. Voks opp. Anonymous poster hash: a7646...d2c Mange leger som er direkte idioter, så legestudiet sammenlignet med intelligens er direkte feil. Anonymous poster hash: 4406c...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå