Gå til innhold

Bakker-norge.com

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har kjøpt planter/løker herfra?

Har dere i så fall noen erfaringer å dele?

Anonymous poster hash: 5da99...61c
Skrevet

vet om mange som har hatt dårlig erfaring med bakker.Inkl. meg selv. Rosen var helt dø,andre småplanter var fulle av sopp og dritt. Klagde og fikk ikke noe gehør.

Noen løktyper kan være ok å kjøpe på bakker..men ville heller funnet et annet sted å kjøpe fra

AnonymBruker
Skrevet

Det var det jeg var redd for. Var det overhodet noen av plantene du eller de andre du kjenner til kjøpte som var i god forfatning?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også dårlig erfarging derfra. Kjøpte to planter to forskjellige ganger og begge gangene var de visne og ødelagte. Fikk ikke engang svar når jeg prøvde å kontakte de!

Anonymous poster hash: 685be...154
Skrevet

Det var det jeg var redd for. Var det overhodet noen av plantene du eller de andre du kjenner til kjøpte som var i god forfatning?

Nei... og som ab under meg,, jeg kontaktet bakker- fikk hverken penger eller nye planter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en hvit sommerfuglbusk, bestilte dyp lilla. Fikk også oransje tulipaner når jeg bestilte røde. Jeg bråkte såpass mye at jeg fikk beholde varene (de fikk tilbud om å hente dem selv) og fikk pengene tilbake.

De fusker med photoshop, flere blomster på busker og korrigerer farger ol. Jeg kjøper ingenting der.

Anonymous poster hash: 26fd8...e85
  • Liker 1
Skrevet

Dere som er misfornøyd med bakker Norge, hvor kjøper dere løker og planter på nett?

Skrevet

Dere som er misfornøyd med bakker Norge, hvor kjøper dere løker og planter på nett?

Jeg kjøper planter her: http://www.draglandplanteskole.no

Løker kjøper jeg stort sett lokalt, men har hatt hell hos Hageglede.no

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mulig å få fatt på planter som man ikke får tak i lokalt f.eks.

Skrevet

Det kan være mulig å få fatt på planter som man ikke får tak i lokalt f.eks.

Jeg lurte på hvor og ikke hvorfor.

Er fordi det er litt dårlig utvalg på variasjon i de lokale hagesentrene rundt meg jeg lurer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på hvor og ikke hvorfor.

Er fordi det er litt dårlig utvalg på variasjon i de lokale hagesentrene rundt meg jeg lurer.

Ja, her jeg bor har vi bare et stort hagesenter som selger veldig dårlige planter, men vi tar da bilen østover en gang i blant :).

TAKK Kårky :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...