AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Er det noen her som har kjøpt planter/løker herfra? Har dere i så fall noen erfaringer å dele? Anonymous poster hash: 5da99...61c
Sugerøret Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 vet om mange som har hatt dårlig erfaring med bakker.Inkl. meg selv. Rosen var helt dø,andre småplanter var fulle av sopp og dritt. Klagde og fikk ikke noe gehør. Noen løktyper kan være ok å kjøpe på bakker..men ville heller funnet et annet sted å kjøpe fra
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Det var det jeg var redd for. Var det overhodet noen av plantene du eller de andre du kjenner til kjøpte som var i god forfatning? Anonymous poster hash: 5da99...61c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg har også dårlig erfarging derfra. Kjøpte to planter to forskjellige ganger og begge gangene var de visne og ødelagte. Fikk ikke engang svar når jeg prøvde å kontakte de! Anonymous poster hash: 685be...154
Sugerøret Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Det var det jeg var redd for. Var det overhodet noen av plantene du eller de andre du kjenner til kjøpte som var i god forfatning? Anonymous poster hash: 5da99...61c Nei... og som ab under meg,, jeg kontaktet bakker- fikk hverken penger eller nye planter.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Jeg fikk en hvit sommerfuglbusk, bestilte dyp lilla. Fikk også oransje tulipaner når jeg bestilte røde. Jeg bråkte såpass mye at jeg fikk beholde varene (de fikk tilbud om å hente dem selv) og fikk pengene tilbake. De fusker med photoshop, flere blomster på busker og korrigerer farger ol. Jeg kjøper ingenting der. Anonymous poster hash: 26fd8...e85 1
Blå politibil Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Dere som er misfornøyd med bakker Norge, hvor kjøper dere løker og planter på nett?
absinthia Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Dere som er misfornøyd med bakker Norge, hvor kjøper dere løker og planter på nett? Jeg kjøper planter her: http://www.draglandplanteskole.no Løker kjøper jeg stort sett lokalt, men har hatt hell hos Hageglede.no
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Dere som er misfornøyd med bakker Norge, hvor kjøper dere løker og planter på nett? Det kan være mulig å få fatt på planter som man ikke får tak i lokalt f.eks. Anonymous poster hash: 26fd8...e85
Blå politibil Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Det kan være mulig å få fatt på planter som man ikke får tak i lokalt f.eks.Anonymous poster hash: 26fd8...e85 Jeg lurte på hvor og ikke hvorfor. Er fordi det er litt dårlig utvalg på variasjon i de lokale hagesentrene rundt meg jeg lurer.
Sugerøret Skrevet 28. april 2015 #11 Skrevet 28. april 2015 (endret) planteriket.no, Velkommen til vår nettbutikk Hobbyplanter Touchwood Aquilegia seed list Kerneliv.dk BoGrønt Rom Nettbutikk Frö, Frön & Fröer - Impecta Fröhandel NP Postordre Grobar - växtdatabas Grønnsaker - Frø - Nettbutikk - Hageglede.no Solhatt økologiske frø | Grønnsaksfrø, urtefrø, blomsterfrø | Hagebruksutstyr Rara Växter Thompson & Morgan Worldwide Online Gardening Flower and Vegetable Seed http://www.nelson.se/default.aspx?lng=NOR Endret 28. april 2015 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #12 Skrevet 28. april 2015 Jeg lurte på hvor og ikke hvorfor. Er fordi det er litt dårlig utvalg på variasjon i de lokale hagesentrene rundt meg jeg lurer. Ja, her jeg bor har vi bare et stort hagesenter som selger veldig dårlige planter, men vi tar da bilen østover en gang i blant . TAKK Kårky Anonymous poster hash: 26fd8...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå