AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Mammaen min har mulighet og ønsker å stille som kausjonist for meg, uten stefaren min. Det vil da bli som pant i huset (stemmer ikke det?), siden hun ikke har noen ande type verdier alene, alt er felles. Kan hun kausjonere i sin eierdel av huset, selv om han ikke også kausjonerer? Eller må han godkjenne, eller kausjonere med henne? Ikke så god på dette, takknemlig for svar! Anonymous poster hash: cd652...c42
Million Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ville ikke det beste være å rådspørre seg hos dem hun evt skal signere papirene hos, dvs banken? Deres rådgivere er der for å hjelpe kunder med nettopp slike spørsmål, så det beste for deg er å spørre dem. Ikke få en masse synsing fra folk her inne, som kanskje viser seg å være direkte gale svar. Ville ikke stolt et øyeblikk på svar her inne i et så alvorlig emne som dette. Spør banken! 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Ville ikke det beste være å rådspørre seg hos dem hun evt skal signere papirene hos, dvs banken? Deres rådgivere er der for å hjelpe kunder med nettopp slike spørsmål, så det beste for deg er å spørre dem. Ikke få en masse synsing fra folk her inne, som kanskje viser seg å være direkte gale svar. Ville ikke stolt et øyeblikk på svar her inne i et så alvorlig emne som dette. Spør banken! Selvfølgelig. Går jo ikke til banken med bind for øynene. Men dette går fort, dersom noen har et ordentlig svar eller en erfaring å komme med. Anonymous poster hash: cd652...c42
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Ville ikke det beste være å rådspørre seg hos dem hun evt skal signere papirene hos, dvs banken? Deres rådgivere er der for å hjelpe kunder med nettopp slike spørsmål, så det beste for deg er å spørre dem. Ikke få en masse synsing fra folk her inne, som kanskje viser seg å være direkte gale svar. Ville ikke stolt et øyeblikk på svar her inne i et så alvorlig emne som dette. Spør banken! Dette er jo ikke et veldig vanskelig spørsmål å svare på. Slike ting er det sikkert mange som har vært borte i, deriblant meg. Ja, hun kan ta pant i sin del av huset, og ja, han må godkjenne. Anonymous poster hash: 7f1ec...d1c
Fireflies Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 (endret) Han må godkjenne det vil jeg tro, siden han også eier huset. Edit; rettet skrivefeil Endret 27. april 2015 av Sooool
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Hvis det er to eiere av boligen det skal stilles sikkerhet i vil begge bli realkausjonister. Hilsen bankansattAnonymous poster hash: dba5b...b8e
Gjest Blondie65 Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 I praksis kan hun ikke pantsette boligen hun eier sammen med mannen uten hans samtykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå