AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Har noen noen ideer til hva jeg kan kjøpe i bursdagsgave til min far som nettopp har kjøpt seg til første båt? Jeg har ikke peiling på hva man trenger eller hva som kan være kjekt når man har båt, men han ønsker seg jo ikke noe som helst, og jeg kommer ikke på noe annet han trenger eller kan ha lyst på heller... Anonymous poster hash: dd920...379
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Skipperlue! Kjøpte en fin svart skipperlue med brem til pappa da han ble 50. Han var båteier og ble veldig glad. Anonymous poster hash: f5566...04f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Hva slags båt er det da? Tror ikke det er like kult med flagg på en jolle som på en snekke eller seilbåt f.eks. Anonymous poster hash: 1204c...46b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Hva slags båt er det da? Tror ikke det er like kult med flagg på en jolle som på en snekke eller seilbåt f.eks. Anonymous poster hash: 1204c...46b Ehm, en sånn hvit en... Har ikke så mye peiling på hva slags båt det er. Verken jolle eller snekke. Sånn helt passe stor, ikke soveplasser, men med soldekk og plass til bord med 7-8 sitteplasser rundt baki. Flagg kunne vært en idé, ja Sjørøverflagg enda bedre, hadde vært stas å ta de kaptein sabeltanngale barnebarna på tur da, kan jeg tenke meg. Anonymous poster hash: dd920...379
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Ehm, en sånn hvit en... Har ikke så mye peiling på hva slags båt det er. Verken jolle eller snekke. Sånn helt passe stor, ikke soveplasser, men med soldekk og plass til bord med 7-8 sitteplasser rundt baki. Flagg kunne vært en idé, ja Sjørøverflagg enda bedre, hadde vært stas å ta de kaptein sabeltanngale barnebarna på tur da, kan jeg tenke meg. Anonymous poster hash: dd920...379 Er båteier selv og syns det er litt (veldig) harry med sjørøverflagg med dødninghode. Anonymous poster hash: f5566...04f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Er båteier selv og syns det er litt (veldig) harry med sjørøverflagg med dødninghode. Anonymous poster hash: f5566...04f Jeg bor i båt og vi tar alltid frem sjørøverflagget når barnebarna kommer på besøk. Spiller ingen rolle hvor harry det er når de synes det er så stas Anonymous poster hash: e5a30...185 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Ja,ja. Hver sin smak. Blir vel mer gave til barnebarna da. Har unger selv, men kunne ikke falle meg inn å ha sjørøverflagg på båten. Anonymous poster hash: f5566...04f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Flergangsgrill, så kan han gå i land og grille pølser på en holme med barnebarna? Anonymous poster hash: 8914e...697
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Er båteier selv og syns det er litt (veldig) harry med sjørøverflagg med dødninghode. Anonymous poster hash: f5566...04f Er jo bare til bruk når barnebarna er der, da Og han synes garantert ikke det er noe problem om andre synes han er harry når han har dem på besøk. Anonymous poster hash: dd920...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå