Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #21 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg bruker alltid å si at jeg går på anitibiotika..enten på grunn av halsbetennelse eller urinveisinfeksjon...du kan jo selvsagt 'pådra' deg en noe mer 'eksotisk' infeksjon...men det enkle er ofte det beste!! Og det er jo en privatsak akkurat det med prøvinga..så det forstår jeg at du ikke har lyst å dele med alle nå...du får ta ei lita hvit ei..og det tror jeg ingen klandrer deg for i etter-tid altså!! Har forresten varmet boller til deg...bare å velge pålegg!! :bukke: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaliten Skrevet 2. september 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 2. september 2004 PP 1 Dag 11 Her må man tydeligvis henge på i skrivingen for å ikke havne på side 2.... :o Takk for tipset, Madden! Passer jo veldig fint med halsbetennelse nå siden jeg faktisk har vært syk noen dager. I dag har vært en litt rar dag.. Har vært i mye bedre form, og det var på tide. Lenge siden jeg har vært så slått ut av influensa/feber. Håper ikke det har noe å si for EL og befruktningssjansene, men det er jo typisk meg å bekymre meg for sånne ting.. :oops: Hørte sangen vi danset bryllupsvalsen til i dag. For første gang på veldig lenge. Tårene bare rant og rant.. Ikke for ingenting at mannen min kaller meg for sippejenta si! Men det var bare lykketårer da.. Lenge siden jeg har tenkt på bryllupet vårt og hvor fantasisk dagen vår var! Mannen min skal ut i kveld, så han kom hjemom en tur for litt Vet jo ikke når han kommer hjem, og da er det ikke sikkert hverken han eller jeg orker.. Blir neste som på film der dama ringer mannen og ber han komme hjem med en gang fordi hun har eggløsning.. EL skal etter mine beregninger være på søndag, så frem til den tid blir det mye kos på oss. Jeg går hele tiden rundt og kjenner på kroppen min allerede. Vet jo at det er alt for tidlig, men klarer ikke å la være.. :oops: Prøver så godt jeg kan å kjenne etter tegn på EL, og om alt er som det skal.. Sukk, og det er bare første prøveperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #23 Del Skrevet 2. september 2004 Bare ta det rolig! Det blir verre!! Takk for hilsen! og oppmuntring! føles litt rart å 'annonsere' at vi skal prøve i dagboka...men det er jo akkurat det vi skal, og det vet jo alle her inne allikevel!!! Riktig god prøver-helg til deg også Emmaliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 3. september 2004 #24 Del Skrevet 3. september 2004 Husk, det er aldri feil å prøve. Var ikke det jeg mente i det forrige innlegget mitt... :oops: Ha ei super helg, med masse prøving!!! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaliten Skrevet 6. september 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 6. september 2004 PP 1 Dag 15 Takk for koselige hilsner, Edea og Madden! Blir alltid så når det har kommet meldinger i dagboken min! Nå er det jo faktisk noen dager siden jeg har vært her.. Har hatt en deilig helg, avslappende og sosial. Ikke minst har det vært tid til mye ! I dag er det dag 15, så jeg er egentlig litt usikker på EL er over for denne gang eller ikke. Måler temperaturen hver dag, og den har ennå ikke steget igjen slik den pleier. Det betyr vel at vi får fortsette med prøvingen noen dager til. I helgen fikk jeg de første kommentarene på at jeg ikke drakk alkohol.. :oops: Prøvde å dra en forklaring om halsbetennelse. Vet ikke om det nyttet, jeg er så elendig til å fortelle små hvite.. Men vi får nå bare prøve så godt vi kan å holde det for oss selv! :-) Venneparet vi var ute med vil også veldig gjerne ha barn, og helst samtidig med oss.. Problemet er at de skal vente til etter at de har giftet seg neste sommer, og så lenge er det helt uaktuelt at vi venter. Vi skal i hvertfall starte på prøvingen nå, så får vi se hvor lang tid det tar! Skal starte et nytt liv som flink student i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaliten Skrevet 9. september 2004 Forfatter #26 Del Skrevet 9. september 2004 PP 1 Dag 18 Noen dager siden sist nå.. EL er over for denne gangen, og nå er jeg i gang med den berømte ventetiden. Jeg syntes at dagene før EL gikk tregt, men det var før jeg hadde opplevd dagene etter EL. Jeg håper så inderlig at vi har lykkes å første forsøk! Merkelig det der hvordan jeg går fra å være fullstendig overbeveist om at jeg er gravid (:oops:), til å være minst like sikker på at vi ikke har klart det. Vet jo at jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis mensen dukker opp, så prøver å være litt pessimistisk.. Og når jeg kjenner godt etter, så har jeg faktisk alle graviditetssymtomer som finnes.. :oops: Det høres jo rimelig desperat ut, men har jo så lyst på en liten i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 9. september 2004 #27 Del Skrevet 9. september 2004 Hei du.. jeg er nokså ny dabokskriver selv, og har nettop lest igjennom din dagbok. Ser ut som vi er på helt samme stadie, i tillegg til at vi har veldig lik syklus. Jeg har 27 dagers syklus (ser det ut som) og IKM 16 sept. Vi sier at vi er i PP 3, men har egentlig ikke begynnt å prøve før denne siste mnd... sånn med beregninger osv... Jeg kjenner igjen alt du sier om venting, og sånnt... og ikke minst de rare følelsene om at "jo.. denne gangen kjenner jeg det annerledes", over til "nei, vi har nok ikke fått fulltreffer denne gangen heller." Men vi får nok bare smøre oss med tolmodighet.. og håpe at det går greit for oss begge. Skal følge med videre!! Ha en fin dag! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaliten Skrevet 20. september 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 20. september 2004 PP2 Dag 1 Er så og samtidig så utrolig for i dag dukket sannelig mensen opp.. 2 dager for sent ute. Jeg hadde ikke trodd det skulle være så tøft å finne det ut. Tempen har gått nedover de siste dagene, så jeg har vel tenkt tanken.. Vet at jeg ikke kan klage, da det er jo bare vår første prøveperiode. Håpet jo i det lengste, for det må være en utrolig påkjenning å få denne skuffelsen her gang på gang.. Takk for koselig hilsen, Shy! Gleder meg til å følge deg også videre! Jeg har ikke skrevet noe på en stund her, det ble rett og slett litt vanskelig. Klarte ikke å tenke på noe annet og det blir jo litt slitsomt. :oops: Smuglest har jeg gjort, men jeg tror jeg får holde meg til å skrive litt nå og da.. Tror jeg må bake litt i dag.. for å få opp humøret! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. september 2004 #29 Del Skrevet 20. september 2004 :trøste: klem til deg! Det var :evil: at tanten kom ... Tror babyen din vil være en sommerbaby så den kommer i juni / juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. september 2004 #30 Del Skrevet 26. september 2004 Heisann Emmaliten! Innom for å si hei! Håper humøret ditt er bedre nå! Ønsker deg en god uke i uken som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #31 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå