AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hei. Jeg har en helt merkelig syklus, så jeg vet aldri når jeg skal få mensen. Jeg hadde ubeskyttet nå for 2 dager siden og var ferdig med mensen forrige mandag. Altså 5 dager etter sist mens. Hvor stor sannsynlighet er det for å bli gravid da? Anonymous poster hash: e4445...830
Henschi Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Det er ganske lite sannsynlig. EL kommer som regel 2 uker etter mensen. Og det er sjeldent sædcellene lever opp i mot en uke. Hvis du venter med å ta en test om ca 3 uker, får du nok riktig svar :-)
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Var egentlig litt feil overskrift, for jeg håper virkelig ikke at jeg er det Men jeg lurte på om man faktisk kan bli gravid så tett etter mensen. Anonymous poster hash: e4445...830
LillaFrosk Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Hvis din mens er meget uregelmessig, så er det veldig vanskelig å regne sannsynlighet på hvor stor sjanse det er for at du er gravid.. Da kan du jo strengt tatt ha eggløsning når som helst.. Men joda - har du sex, ER det mulig å bli gravid (såfremt du har fungerende eggstokker og slikt)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå