Gå til innhold

Ulykkelig forelsket i en player. Håpløs situasjon!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart det store - å forelske meg i en kollega, som nok også må defineres som en player. Dessverre er han, til tross for å være player, snill og en bra kar. Det gjør det selvfølgelig enda verre.

I edru tilstand viser han normal interesse og vi har det morsomt sammen på jobb. Når han drikker, flørter han mye mer med meg, kommer med komplimenter og så videre. For to uker siden etter en fest ble jeg med han hjem. Vi hadde ikke sex, men rotet, også morgenen etterpå da begge var edru igjen. Etter det kjenner jeg at jeg er blitt litt forelsket. Og jeg får en klump i magen når jeg vet, eller i alle fall sterkt mistenker, at han flørter med andre jenter.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje noen andre har vært borti det samme? Hvordan vet jeg om han bare player eller om han liker meg? Hvordan kan jeg klare å komme meg ut av denne situasjonen? Har mistet matlyst og tenker på han hver eneste dag. Hadde glemt hvor kjipt det kan være å forelske seg :(

Anonymous poster hash: 682fc...fb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hadde dere ikke sex? Virker litt rart å overnatte hos noen i den settingen uten at det skjedde.

Anonymous poster hash: 26da5...eaf
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hadde dere ikke sex? Virker litt rart å overnatte hos noen i den settingen uten at det skjedde.

Anonymous poster hash: 26da5...eaf

Det var vel en slags felles enighet om at det kanskje ikke var så lurt, i og med at vi er kollegaer. Så vi klarte å la det være, såvidt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flørt med andre mannfolk. Så balanserer du det litt ut. :)

Anonymous poster hash: 3ee95...3b3
AnonymBruker
Skrevet

Han høres veldig ut som den forrige fyren jeg datet. Visste en del om han på forhånd. Trakk meg unna etter ca 6 uker med dating. Han traff andre og selv om han var veldig snill og behandlet meg bra, så var det ikke nok. Visste at han hadde problemer med å binde seg.

Mitt råd er å holde deg unna, spesielt siden dere er kolleger.

Anonymous poster hash: 20f70...93b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres veldig ut som den forrige fyren jeg datet. Visste en del om han på forhånd. Trakk meg unna etter ca 6 uker med dating. Han traff andre og selv om han var veldig snill og behandlet meg bra, så var det ikke nok. Visste at han hadde problemer med å binde seg.

Mitt råd er å holde deg unna, spesielt siden dere er kolleger.

Det er samme råd jeg ville gitt til en venninne i min situasjon. Dessverre er det så vondt og vanskelig når følelsene allerede er der. Jeg håper jo liksom at de skal bli gjengjeldt, at han kan falle for meg. Hadde jeg visst st det var 100 % umulig, hadde det vært lettere å kutte kontakten. Nå sitter jeg på jobb med vondt i magen og konsentrasjonsproblemer. Argh! :(

AnonymBruker
Skrevet

Det er samme råd jeg ville gitt til en venninne i min situasjon. Dessverre er det så vondt og vanskelig når følelsene allerede er der. Jeg håper jo liksom at de skal bli gjengjeldt, at han kan falle for meg. Hadde jeg visst st det var 100 % umulig, hadde det vært lettere å kutte kontakten. Nå sitter jeg på jobb med vondt i magen og konsentrasjonsproblemer. Argh! :(

Uff, jeg tror dessverre det er naivt å tenke at han skal falle for deg hvis han er en player. Ikke fordi du ikke er en flott person, men fordi han ikke er interessert i å falle for noen. Han vil ha uforpliktende forhold og liker bekreftelse fra nye damer. Han har problemer med å investere nok i en person, og går derfor fort videre til neste.

Jeg tror ikke det kan komme noe godt ut av dette hvis du tror han er en player. Ikke bare gjør du deg selv ulykkelig og får en vanskelig hverdag på jobb, du kaster også bort tid du kan bruke på ordentlige menn som ønsker et seriøst forhold med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En player? Fordi han flørter med deg når dere er ute sammen og du ble med ham hjem ved en anledning?Dere har jo oppført dere på nøyaktig samme måte med unntak av at det var han som tok initiativet.

Kan hende han er sjenert og ikke tør å ta initiativet i edru tilstand, eller det kan hende han er ute etter uforpliktende moro. Umulig å vite.

Spør om han vil ta et glass vin eller noe i den duren en dag så får du sikkert svaret ditt.

Anonymous poster hash: e252a...312
Skrevet

Det er ingenting du skriver her som forteller meg at han er en player.. Hvorfor tror du at han er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...