AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Skal kjøpe meg en aktivitetsklokke, men klarer ikke bestemme meg for hvilken. Er veldig lite aktiv per dags dato. Men vil få en sunnere livsstil (mer aktiv) og spise sunnere. Klokka må: være vanntett sånn at jeg kan svømme med den si ifra når jeg har vært inaktiv for lenge registrere matinntak Noen forslag? Anonymous poster hash: d42ae...c5a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ingen? Anonymous poster hash: d42ae...c5a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg har ikke aktivitetsklokke, så der kan jeg ikke komme med forslag. Har pulsklokken suunto ambit3 sport, men jeg tror ikke den sier ifra når man er inaktiv for lenge (har ikke satt meg helt inn i alt med den). Den er vanntett og jeg er veldig fornøyd med den Litt i det dyreste laget, men jeg kjøpte min på sportamore og der har de ofte kampanjer med 20% rabatt på hele butikken osv. Så jeg fikk min til ca. 2500 kr istedenfor 3500 kr Legger ved link: http://www.sportamore.no/produkt/80977-suunto-ambit3-sport-white-hr-vit Anonymous poster hash: e6e05...0ed
_LanciA_ Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Polar loop? Eller skal du ha større pulsklokke. Den er iaf vanntett og du kan koble den sammen med polar sitt pulsbelte. Og den viser tiden Alle i min fam har den. Så er det konkurranse om hvem som er mest aktiv. Den blinker når man har sittet for lenge og kobler du den samme med telefonen piper den også. Dårlig batterikapasitet men ellers grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå