Gå til innhold

Allergi mot pollen, tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Kjenner allergien begynner å ta over, jeg bruker Zyrtec fast nå og det gir en viss effekt. Nesa er likevel tett og øynene klør, nesen er verst. Hvilken nesespray eller annet enn Zyrtec kan hjelpe? Hva kan testes ut før legebesøk er aktuelt? Hjeelp :)

Anonymous poster hash: 268fb...d33
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nasonex

Anonymous poster hash: ac3a1...8b0
AnonymBruker
Skrevet

Nasonex

Anonymous poster hash: ac3a1...8b0

Ts her, glemte å skrive at Nasonex har jeg. Den hjelper ikke. Takk likevel for svar:)

Så, jeg bruker Nasonex på kveld og zyrtec på kveld. Øke forbruk av de?

Anonymous poster hash: 268fb...d33

Skrevet

Prøv nasonex på morgenen? Det fungerer i alle fall best for meg. Også allergitablett på morgenen. Pollenfilter foran vinduet hvis du sover med åpent vindu. (Fås på apotek) Unngå å tørke klær ute. Vask/skyll håret hver kveld. Skift sengetøy ofte, særlig putevar.

AnonymBruker
Skrevet

Her brukes Rhinocort eller Livostin nesespray.

Livostin og Lomdual øyedråper.

Anonymous poster hash: 896c4...460
AnonymBruker
Skrevet

Prøv nasonex på morgenen? Det fungerer i alle fall best for meg. Også allergitablett på morgenen. Pollenfilter foran vinduet hvis du sover med åpent vindu. (Fås på apotek) Unngå å tørke klær ute. Vask/skyll håret hver kveld. Skift sengetøy ofte, særlig putevar.

Pollenfilter er penger ut av vinduet, lukk vinduet.

TS, snakk med legen din, finnes mange alternativer på resept. Dosen på allergimedisiner skalmikke økes, se bruksanvisning på pakken!

Anonymous poster hash: 215e9...7a7

Skrevet

Pollenfilter er penger ut av vinduet, lukk vinduet.

TS, snakk med legen din, finnes mange alternativer på resept. Dosen på allergimedisiner skalmikke økes, se bruksanvisning på pakken!

Anonymous poster hash: 215e9...7a7

Selv allergikere trenger frisk luft, og pollenfilteret er faktisk til stor hjelp for oss.

• Liker 1
Skrevet

avamys er en nesespray, reseptplikig .Men synes du burde høre med legen jeg..

vet hvor ille det er nå.. Uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...