AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Hei! Kjenner allergien begynner å ta over, jeg bruker Zyrtec fast nå og det gir en viss effekt. Nesa er likevel tett og øynene klør, nesen er verst. Hvilken nesespray eller annet enn Zyrtec kan hjelpe? Hva kan testes ut før legebesøk er aktuelt? Hjeelp Anonymous poster hash: 268fb...d33
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Nasonex Anonymous poster hash: ac3a1...8b0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 NasonexAnonymous poster hash: ac3a1...8b0 Ts her, glemte å skrive at Nasonex har jeg. Den hjelper ikke. Takk likevel for svar:) Så, jeg bruker Nasonex på kveld og zyrtec på kveld. Øke forbruk av de? Anonymous poster hash: 268fb...d33
SiMa Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Prøv nasonex på morgenen? Det fungerer i alle fall best for meg. Også allergitablett på morgenen. Pollenfilter foran vinduet hvis du sover med åpent vindu. (Fås på apotek) Unngå å tørke klær ute. Vask/skyll håret hver kveld. Skift sengetøy ofte, særlig putevar.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Her brukes Rhinocort eller Livostin nesespray. Livostin og Lomdual øyedråper. Anonymous poster hash: 896c4...460
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Prøv nasonex på morgenen? Det fungerer i alle fall best for meg. Også allergitablett på morgenen. Pollenfilter foran vinduet hvis du sover med åpent vindu. (Fås på apotek) Unngå å tørke klær ute. Vask/skyll håret hver kveld. Skift sengetøy ofte, særlig putevar. Pollenfilter er penger ut av vinduet, lukk vinduet. TS, snakk med legen din, finnes mange alternativer på resept. Dosen på allergimedisiner skalmikke økes, se bruksanvisning på pakken! Anonymous poster hash: 215e9...7a7
SiMa Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Pollenfilter er penger ut av vinduet, lukk vinduet. TS, snakk med legen din, finnes mange alternativer på resept. Dosen på allergimedisiner skalmikke økes, se bruksanvisning på pakken!Anonymous poster hash: 215e9...7a7 Selv allergikere trenger frisk luft, og pollenfilteret er faktisk til stor hjelp for oss. 1
Sugerøret Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 avamys er en nesespray, reseptplikig .Men synes du burde høre med legen jeg.. vet hvor ille det er nå.. Uff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå