AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Del Skrevet 26. april 2015 De siste månedene har jeg opplevd at jeg plutselig får en ekstrem stikking under stortåa. Det er så vondt at jeg skvetter og rykker i hele kroppen. Det kommer helt plutselig og uten "forvarsel", og det kan komme etter mange uker. Det har ingenting å si om jeg går, ligger eller sitter, og jeg har fått det mens jeg kjører bil, som er dritskummelt! Jeg vet ikke om det har noe å si at jeg har det som kalles hallux valgus, for det har jeg hatt i mange år og det har ikke blitt verre. Jeg tok det opp med legen en gang, men jeg tror ikke hn skjønte hvor vondt det faktisk er. Noen som vet?Anonymous poster hash: 9a261...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Del Skrevet 26. april 2015 Sikker på at du ikke har fått en bitte liten glassbit inn i tåa? Anonymous poster hash: 53f31...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #3 Del Skrevet 26. april 2015 Kanskje du går med sko som klemmer ett eller annet sted, så en nerve kommer i klem? Da jeg gikk med converse i mine tenår, så mistet jeg plutselig følelsen i noen av tærne, og da hadde det ikke noe å si om jeg hadde på sko eller ikke. Byttet sko, og etter en liten stund forsvant problemet. Anonymous poster hash: 4a7d3...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4 Del Skrevet 26. april 2015 Urinsyregikt? https://helsenorge.no/sykdom/nyrer-og-urinveier/podagra Anonymous poster hash: 5afc6...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #5 Del Skrevet 26. april 2015 Kanskje du går med sko som klemmer ett eller annet sted, så en nerve kommer i klem? Da jeg gikk med converse i mine tenår, så mistet jeg plutselig følelsen i noen av tærne, og da hadde det ikke noe å si om jeg hadde på sko eller ikke. Byttet sko, og etter en liten stund forsvant problemet.Anonymous poster hash: 4a7d3...b11 Jeg tror du kanskje er inne på noe der. Jeg har jo alltid gått med sånne tøysko fra H&M, helt til jeg gikk over til ortopediske sko for ca. et år siden som jeg har gått med leeenge. Men det virker som med en gang jeg har på andre sko enn disse (joggesko, vintersko, tøysko) så kommer det tilbake? Og jeg har jo gått med disse skoene kjempelenge, så jeg håper virkelig ikke jeg må gå med et par sko resten av livet...Anonymous poster hash: 9a261...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 26. april 2015 #6 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #7 Del Skrevet 29. juli 2022 Opplever dette nå, noen som vet hva det kan være? Om du fortsatt er her, TS, fant du ut av det? 🤞 Anonymkode: 29526...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå