Snop Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg har dårlig økonomi for tiden, men er desperat etter litt farge. Har tidligere brukt kvalitetsmerker som xen tan og st tropez, men har ikke tid til å vente på at det skal shippes fra nettbutikker for en billigere penge. Så da lurer jeg på hva som er de beste billigere selvbrunerne der ute akkurat nå, på vita eller apotek? Både til kropp og til ansikt (må ha egen for ansikt fordi jeg får kviseutbrudd ellers).
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Jeg er stor tilhenger av "drugstore"-produkter, men akkurat selvbruning har jeg tilgode å finne en som både er billig og bra. De kan lett se oransje ut. Det nærmeste jeg har kommet er Loreal sin gele. Anonymous poster hash: b1914...c54
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg bruker Garnier sin spray. Funker som bare det, syns den er veldig bra. http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=108298/Ambre-Solaire-No-Streaks-Bronzer-Dry-Body-Mist/Garnier/Self-Tanners Anonymous poster hash: 859ff...bcf
Snop Skrevet 27. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2015 Akk... Jeg endte opp med å bestille på nett likevel 240 ml st tropez og 50 ml bareminerals faux tan face tanner for samme pris til sammen som 120 ml st tropez på Vita.
Heiheisann Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 St Morits er et merke som skal ligne St Tropez sine, bare at de er mye billigere! Mens st Tropez koster over 500 lappen, koster St Moritz bare rett under 100 lappen og varer KJEMPE LENGE! Det eneste du må passe på er å gjøre et bra forarbeid hvis ikke ender du opp som en orange gullerot, der har jeg vært for mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå