AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Del Skrevet 26. april 2015 Er så varmt om natten allerede, og mot sommeren blir det bare enda verre. Vi har kjøpt den billigste og tynneste dyna vi fant på Jysk, men det er likevel for vamt. Den er tynn som et flatbrød. Men så var det noen som mente at det kunne være at den var for varm fordi den rett og slett var av dårlig kvalitet og ikke pustet. Og så mener jeg at jeg har lest om dyner og madrasser som er spesielt utviklet for å være så kalde som mulig. Noen som vet noe om dette? Er på jakt etter det luftigste/kaldeste alternativet som mulig. Anonymous poster hash: 418d1...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 26. april 2015 #2 Del Skrevet 26. april 2015 dynetrekk uten dyne? og http://www.chillow.co.uk/ Har en til pute.. beste investeringa på sommern jeg har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 26. april 2015 #3 Del Skrevet 26. april 2015 Når det er for varmt sover jeg bare med dynetrekk, laken eller ett tynt pledd.. Kunne alltids sove uten noe over, men klarer ikke å sove uten å ha en følelse av å ha ei dyne/pledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4 Del Skrevet 26. april 2015 Ja vi bruker en del laken og dynetrekk uten dyne, men av og til så er det sånn at det blir for kaldt uten dyne og for varmt med dyne på hele seg. Så da blir vi liggende med dyne over for eksempel rumpa og en foten og så må vi ha dynetrekk på den andre foten og dra den opp og over overkroppen. Er bare så irriterende. Og så i tillegg sover jeg dårlig når jeg ikke har noe tyngde oppå meg når jeg sover. Og så liker jeg å kunne ta dyna mellom bena når jeg ligger på siden, ellers får jeg ofte vondt i hoftene, og da blir det slik at jeg ligger med laken oppå meg, og dyna mellom beina, og så når jeg snur meg må jeg "ta med meg dyna" rundt for å ha den mellom beina på andre siden. Blir så mye mask og rot. Så vil ha en fluffy dyne som er luftig og kjølig! Anonymous poster hash: 418d1...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #5 Del Skrevet 26. april 2015 dynetrekk uten dyne? og http://www.chillow.co.uk/ Har en til pute.. beste investeringa på sommern jeg har gjort! Sånn har jeg sett på før! På Enklere Liv tror jeg. Skal definitivt kjøpe meg en sånn. Hvorfor finnes den ikke i laken/sengestørrelse?? Har du bestilt fra den nettsiden? Anonymous poster hash: 418d1...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 26. april 2015 #6 Del Skrevet 26. april 2015 Ikke så mye hjelp når det kommer til dyner, men jeg er forferdelig varm på nettene og syns det hjelper med laken og sengetøy av sateng. Det blir litt kjølig av luften som kommer inn gjennom vinduet. Bomull blir fort varmt syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #7 Del Skrevet 26. april 2015 Ikke så mye hjelp når det kommer til dyner, men jeg er forferdelig varm på nettene og syns det hjelper med laken og sengetøy av sateng. Det blir litt kjølig av luften som kommer inn gjennom vinduet. Bomull blir fort varmt syns jeg. Når du sier sateng, mener du sånn "billig" silke, eller sånn bomullssateng? Kan du linke til noe av det du har? Folk sier jo at krepp skal være så bra når det er varmt, men det syns ikke jeg. Anonymous poster hash: 418d1...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 26. april 2015 #8 Del Skrevet 26. april 2015 Når du sier sateng, mener du sånn "billig" silke, eller sånn bomullssateng? Kan du linke til noe av det du har? Folk sier jo at krepp skal være så bra når det er varmt, men det syns ikke jeg.Anonymous poster hash: 418d1...f99 Ikke "silke" men sånn bomullsateng ja. Disse bruker vi:http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=43&prodid=10795 Krepp liker jeg ikke. Syns det blir klamt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #9 Del Skrevet 26. april 2015 Ikke "silke" men sånn bomullsateng ja. Disse bruker vi:http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=43&prodid=10795 Krepp liker jeg ikke. Syns det blir klamt. Takk for svar Har lest at det er visst stor forskjell på krepp, en del av kreppsengetøyet som blir solgt er kreppen laget kjemisk og da er det visstnok ikke "bra": Skal visst være vevd krepp. Så er mulig det er det som har blitt feil hos oss. Anonymous poster hash: 418d1...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 26. april 2015 #10 Del Skrevet 26. april 2015 Takk for svar Har lest at det er visst stor forskjell på krepp, en del av kreppsengetøyet som blir solgt er kreppen laget kjemisk og da er det visstnok ikke "bra": Skal visst være vevd krepp. Så er mulig det er det som har blitt feil hos oss.Anonymous poster hash: 418d1...f99 Bare hyggelig ☺ Håper det kan være til hjelp. Ja, det er mulig noe har skjedd der. Er jo faktisk litt forskjell på sengetøy. På "dyrt og billig". Følte meg som den kravstore prinsessen når jeg aldri ble fornøyd. Men vi fant noe til slutt. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 27. april 2015 #11 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg bruker sommer-dundyne, som jeg prøver å riste godt opp hver dag. Da blir den fluffy og sval, for den puster. Jeg liker krepp-sengetøy da, men sateng er sikkert deilig. Klarer du å sove med en vifte gående på rommet, så er jo det noe som svaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 27. april 2015 #12 Del Skrevet 27. april 2015 Sånn har jeg sett på før! På Enklere Liv tror jeg. Skal definitivt kjøpe meg en sånn. Hvorfor finnes den ikke i laken/sengestørrelse?? Har du bestilt fra den nettsiden? Anonymous poster hash: 418d1...f99 kjøpte min på ebay, fra UK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #13 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg sover med laken og har et pledd klart i tilfelle det blir "kaldt" (og i tilfelle jeg trenger litt mer tyngde over meg) Anonymous poster hash: f3726...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 27. april 2015 #14 Del Skrevet 27. april 2015 Om det er for varmt, så bytter jeg ut dynen med helseteppe (sånn som babyer har). Jeg har kjøpt i voksenstørrelse på Hansen & Dysvig. Hvis du skal kjøpe sateng, så MÅ du kjøpe bomullsateng! Jeg fikk polyestersateng i gave en gang. Det er jo plastikk! Jeg badet i svette om natten, og sengetøyet gikk rett i søpla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #15 Del Skrevet 27. april 2015 SYntes dere krepp gjør det svalere? Det er det eneste jeg klarer å bruke for det er det eneste som gjør det varmt nok ?? Anonymous poster hash: 06d2d...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå