AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Bor i leilighet, og har ikke lov til å sette opp varmepumpe fordi det visstnok ødelegger fasaden... Det er for varmt allerede nå. Å ha vinduene åpne hjelper lite. I tillegg slipper det inn mye bilstøy da jeg bor rett ved veien...Anonymous poster hash: 860ec...a07
Gjest Margit Spat Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Har du lov til å montere utvendig solavskjerming? Både markiser og persienner hjelper.
Blåklokke Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Du få en kjekk, portabel aircon til ca fire tusen:)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Trekk for det du kan av gardiner, evt skaff deg persienner. Ellers så skal kefir på vinduene være effektivt, og kan vaskes bort igjen... http://www.ektepar.com/i-dag-har-jeg-malt-surmelk-pa-vinduene/ Anonymous poster hash: 40328...ed2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 I april? Hvor bor du? Synes andre det er varmt, eller er det bare du? I så fall bør du ha stoffskiftet i mente. Når jeg begynner å klage på varme betyr det oftest at stoffskiftet mitt ligger for høyt. Ikke bra å gå med det lenge. Mest sannsynlig har du vel bare en varm leilighet, men ville bare nevne det, siden folk vanligvis bare tenker i de baner når de fryser (lavt stoffskifte). Hvis man ofte er varm er man ikke helt frisk. Men har hatt en leilighet jeg syntes ble forferdelig varm, uavhengig av slikt. Den var liten, og vinduene var slik at det kom sol inn hele dagen. Det gjør det vanskelig, men å holde sola ute hjelper jo. Litt trist kanskje..ellers bør du sjekke om du har lyspærerer eller apparat som avgir mye varme. Gulvvarme kan gjøre at det alltid føles (for) varmt. Ikke tenn stearinlys Luft heller kort og effektivt, med gjennomtrekk, enn å ha litt åpent hele tiden. Har du ventilene åpne? Det er det jeg kommer på...vanskelig å si uten å se leiligheten Anonymous poster hash: 150e3...48f
Fireflies Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Sånne store vifter som de har på Clas Olson pleier å funke ganske greit.
LiKa1986 Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Jeg investerte i sånn portabel aircondition et år, og det er det smarteste jeg har gjort! Bodde en periode i 2.etasje, helt oppunder taket (var ikke loft), så det ble ekstremt varmt på sommeren. Hjalp veldig med en sånn aircondition, selv om det ikke ble kjempekaldt så ble det mer levelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå