Gå til innhold

Den nye 2XU tightsen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den "gamle" typen, med farget X i str M. Og ønsker meg den nye som er helfarget, men i følge størrelsesguiden på nett er jeg en L. Men så har jeg jo en M i den "gamle" som passer utmerket. Skal jeg ta sjangsen å ta M i den nye? Er den mindre i str?

Så også at det var lagt til to nye str, "ST" og "MT", hva er dette?

Anonymous poster hash: 14ae2...b79
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har peiling?

Skrevet

Er det mid-rise du mener? Den som er litt høyere og bredere i livet. I så fall så tror jeg ikke at du trenger å gå opp en størrelse hvertfall. Jeg har M i vanlig 2xu, og S i mid-rise.

Skrevet

http://www.x-life.no/products/2xu-mid-rise-compression-tights?utm_source=Facebook&utm_medium=Post&utm_campaign=Facebook%20Post%202xu%20midrise%20blå

Ja mid-rise :) hadde i så fall vært fryktelig motiverende å kjøpe s :P haha

Skal sies at jeg var noen kilo tyngre når jeg kjøpte den gamle, og gikk derfor for M. Men mulig jeg hadde gjort det uansett nå, for syns ikke det er godt når den strammer i livet med den tynne strikken. Mid-rise kjennes mye bedre på, og kan dermed tåle at den er strammere enn den gamle.

Men gå innom en sportsbutikk og prøv, da vet du jo sikkert hva som fungerer før du kjøper :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal sies at jeg var noen kilo tyngre når jeg kjøpte den gamle, og gikk derfor for M. Men mulig jeg hadde gjort det uansett nå, for syns ikke det er godt når den strammer i livet med den tynne strikken. Mid-rise kjennes mye bedre på, og kan dermed tåle at den er strammere enn den gamle.

Men gå innom en sportsbutikk og prøv, da vet du jo sikkert hva som fungerer før du kjøper :)

Ja det som var planen egentlig, men tenkte å spørre her selvom :) tusen takk for svar! :D

Skrevet

Jeg har S i både mid rise og vanlig men syns at den vanlige virker litt trangere ift "gamle" midrise. De nye mid rise med farger er derimot trangere enn den "gamle" sorte mid rise med prikkete X. Jeg har de også i S men butikken anbefalte å gå opp en størrelse. Kjenner at de er en del trangere men da får de litt hold-in effekt og det er velkomment :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...