Gå til innhold

Finnes det nerder i Kristiansand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vår lille familie (to voksne og to barn under 3 år) skal med all sannsynlighet flytte til Kristiansand til høsten. Det er min mann som har fått jobb og har familie der nede, mens alle mine holder til i Bergen og østlandet. Jeg faller inn i kategorien "geek" og er ikke så altfor utadvent og lurer derfor på om det finns noen av mitt slag (over 14 år) på sørlandet?

Er også interessert i å vite hvordan andre tilflyttere opplever byen, hvor er det greit for småbarnsfamilie uten bil å bo (leie)?

Finnes det en butikk ala Outland der?

Vil troløse bli brent på bål?

Anonymous poster hash: b1b83...215

Videoannonse
Annonse
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Nerdene ble jaget ut av Kristiansand i 1997

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nerdene ble jaget ut av Kristiansand i 1997

Jeg var redd for det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes outland, så det finnes også geeks og nerds. Men du får faen i meg velge hvilken av dem du vil ha....

Kristiansand er stort nok til at det går greit med busser men det er absolutt fint å ha bil. Det finnes et bilkollektiv der du kan vurdere.

Og nei, de pleide å brenne hekser på bålet men nå når det er vitenskapelig bevist at den verste måten å dø på er lang tids sykdom i en sykehjemsseng så lar de dem dø naturlig.

Anonymous poster hash: bdea3...049
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har Outland-butikk. Selvsagt har de nerder.

Anonymous poster hash: 98144...54a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes KRS har et godt kollektivtilbud, så jeg tror nesten du kan bo hvor du vil innen rimelige grenser.

Og du blir ikke brent på bål ved banning eller sverging :). Jeg lever da enda og jeg kan være fryktelig lite religiøs av meg.

Outland aner jeg ikke hva er slags butikk, men jeg tror Norges største kjøpesenter ligger rett øst for byen, ved dyreparken. Jeg får caramba av å være der, men det er sikkert bra o du liker sånne steder :).

Anonymous poster hash: 71bf1...cb6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kristiansand er en fin by, og det finnes masse nerder til deg der :) Dere kommer til å stortrives!

Anonymous poster hash: 23737...380
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes outland, så det finnes også geeks og nerds. Men du får faen i meg velge hvilken av dem du vil ha....

Kristiansand er stort nok til at det går greit med busser men det er absolutt fint å ha bil. Det finnes et bilkollektiv der du kan vurdere.

Og nei, de pleide å brenne hekser på bålet men nå når det er vitenskapelig bevist at den verste måten å dø på er lang tids sykdom i en sykehjemsseng så lar de dem dø naturlig.

Geek, nerd hvorfor er det alltid enten eller? I say why not both?

AnonymBruker
Skrevet

Geek, nerd hvorfor er det alltid enten eller? I say why not both?

Because they're mortal enemies?

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Kristiansand er en fin by, og det finnes masse nerder til deg der :) Dere kommer til å stortrives!

Anonymous poster hash: 23737...380

Hva har de retunert ?

skammelig da må vi jage dem tilbake til Vennesla

AnonymBruker
Skrevet

Pfft! En av mine beste venner er en nerd og jeg er ganske geeky selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man skal ta denne videoen som fasit faller jeg et sted midt imellom geek og nerd... Now what?

AnonymBruker
Skrevet

Egil Hegerberg er altså en nerd?

Anonymous poster hash: 69426...43d

Skrevet

Finnes masse nerder der, ja. Bor med tre selv, hehe.

Kristiansand er veldig all right å flytte til. Passe størrelse, godt kollektivtilbud, veldig mange flotte steder å gå tur eller bare ta en dukkert i sjøen.

Leieprisene er nok sannsynligvis de billigste av de norske storbyene, i alle fall for studenter. Vet ikke hvor dyrt det blir dersom man skal leie for en hel familie.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...