AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg har et lite problem med at toaletten tetter seg. Det skjer selvom jeg og min familie bruker vanlig toalettpapir som ikke skal være så altfor tykt. Særlig i helgene, når mange bruker toaletten, så merker jeg en drastisk endring i tetningsintervallene i avløpsrørene. I samråd med min familie har jeg derfor besluttet at kjøpe oss en slik toalettpapirsnurrer som gjør at jeg med et enkelt grep kan skille de to lagene på toalettpapiret og lage nytt toalettpapir med denne snurreren som snurrer rullen imens jeg holder det tynne toalettpapiret klart til snurring. Nu tar jeg selvsagt for gitt at det finnes en slik snurrer, men hvor kan den handles?Anonymous poster hash: d1730...39a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Aldri hørt om. Heller aldri hørt om en familie som får tett toalett av vanlig toalettpapir bruk. Her må det enten være noe feil i toalettet eller det blir brukt gjenbrukstoalettpapir folk flest vet ikke er anbefalt, fordi det tetter rørene....Da hjelper det ikke å skille toalettpapret!Anonymous poster hash: f9b21...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Jeg har et lite problem med at toaletten tetter seg. Det skjer selvom jeg og min familie bruker vanlig toalettpapir som ikke skal være så altfor tykt. Særlig i helgene, når mange bruker toaletten, så merker jeg en drastisk endring i tetningsintervallene i avløpsrørene. I samråd med min familie har jeg derfor besluttet at kjøpe oss en slik toalettpapirsnurrer som gjør at jeg med et enkelt grep kan skille de to lagene på toalettpapiret og lage nytt toalettpapir med denne snurreren som snurrer rullen imens jeg holder det tynne toalettpapiret klart til snurring. Nu tar jeg selvsagt for gitt at det finnes en slik snurrer, men hvor kan den handles?Anonymous poster hash: d1730...39a Hææææ.... Aldri hørt om. Hvorfor ikke bare kjøpe et tynt toalettpapir. Og i tillegg kontakte en rørlegger for å fikse den åpenbare feilen på rørene dine, for det er ikke normalt at rørene tetter seg så ofte. Eller så får du gå for Kreta-metoden og legge alt papir i en pose etter bruk og kaste den hver kveld Anonymous poster hash: 40f05...d55 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 http://www.thehappyrock.com/2007/09/04/cheaper-than-cheap-tip-of-the-week-3-separate-your-two-ply-toilet-paper/ Her er en finfin link Anonymous poster hash: 43e63...c8c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Nei, dette blir for dumt. Ring en rørlegger. Anonymous poster hash: 84ef4...a25
Million Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Høres mere ut som dere har bruk for en rørlegger. Sannsynligvis må rørene stakes opp. En eller annen i familien (eller en gjest?) har kanskje kastet noe i toalettet som ikke hører inn under "avføring" eller "toalettpapir", som i sin tur har fastnet og ligger der og smalner av passasjen i rørene så det går tett ofte. Første bud er altså rørlegger. Å drive og dele opp toalettpapiret har jeg aldri hørt om, det virker bare for dumt. Da må du jo uansett bruke mer av rullen for å få det like tykt og unngå å få fingrene fulle av urin og lignende. Det må jo være tykt nok lag man tørker seg med til at det ikke trekker igjennom og inn på fingrene! Å dele toalettpapirlagene blir derfor helt merkelig og uten effekt overhodet. Man tar bare mer for å kompensere, det skjønner du vel? Jeg hadde iallefall aldri sittet der og skulle tørke meg med et fisletynt lag toalettpapir og risikert å blitt våt igjennom papiret på hånden! RING RØRLEGGER! Noe kan ligge i rørene og stoppe til. Mest sannsynlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå