Gå til innhold

Hvilken shampoo og balsam bruker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvilken shampoo og balsam dere inne her bruker og hvordan håret deres er :) Legg også til om de lukter godt og hva du synes om den :)

Jeg bruker for tiden Joico Body Luxe og synes den er helt OK. Stort pluss at den lukter godt. Fått mye komplimenter for det :fnise: Jeg har fett hår og synes ikke den er så veldig god på akkurat det problemet dessverre.

Hva med dere?

Anonymous poster hash: 82cd0...7c4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veksler mellom mange, men favorittene kjøper jeg på iHerb.

* Giovanni - Wheat Deep Cleanse Shampoo

* Desert Essence - Coconut Shampoo

Anonymous poster hash: 1970d...8f6
Skrevet

Aussie Miracle Moist lukter HELT himmelsk!

Skrevet

Jeg har brukt Joico Moisture Recovery i flere år og er kjempefornøyd. Har prøvd andre innimellom, men kommer alltid tilbake til Joico MR.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg en lillashampo fra L´oeral siden jeg vil ha kaldere striper i håret. Favorittbalsamen er for tiden Redken sin All Soft (får utrolig mykt hår av den, og den er super på flokehår).

To ganger i uken bruker jeg Joico K-pack hårkur. Aldri hatt bedre hårkur før.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med Redken Clear Moisture? Har kjøpt denne nå og håper den er god, samt lukter godt.

redken-clear-moisture1.jpg

Anonymous poster hash: 82cd0...7c4
Skrevet

Bruker maroccanoil for tiden fordi jeg fikk den til jul. Ganske fornøyd med den, lukter godt men ikke for mye i ettertid liksom.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Redken sin "real control" serie (lilla flasker). Syns den er super til slitt hår og den lukter helt ok. :)

Skrevet

Jeg bruker Tigi Bedhead Dumb blonde. Jeg har striper i håret, litt slitt og tørt i endene. Synes det fungerer helt greit, lukter tyggegummi :)

Skrevet

mmm...
Jeg bruker billig sjampo...
Tørt eller fett hår har jeg ikke, så bruker ikke balsam.
Men... Jeg gir håret litt olivenolje en gang i blant ^^ (Ikke mye, 1 dråpe eller to, er nok for å massere det inn i håret)

Skrevet

Har typisk nordisk hår, så det viktigste for meg er at sjampoen gir volum. Bruker som regel volumsjampo fra Aussie eller Jon Frieda.

For tiden bruker jeg balsam fra Boots apotek sitt eget merke. Synes mandel- og kokosbalsamen lukter godt :)

Skrevet (endret)

Nordisk, blondt hår med litt striper. Ikkje tørt eller slitt, men har lett for å bli feitt. Veksler litt mellom merkene, men er mest fornøgd med Kevin Murphy - Blonde.Angel. Idiotiske flasker då men..

Diskré og god lukt. Beste serien for å forebygge og fjerne gulskjær :)

Endret av Kjibba
Skrevet

L'occitane, for farget hår :) Digger den! Lukter himmelsk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...