Gå til innhold

Hvor mange uker brukte DU på å gå ned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10-15 kg? :)

Anonymous poster hash: 465a2...3ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

10 kg. på 12 uker.

Anonymous poster hash: cea9d...d86

AnonymBruker
Skrevet

10 kg på 1 år.

Anonymous poster hash: 30bea...be8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

10 kg. på 12 uker.

Anonymous poster hash: cea9d...d86

Oi, det var veldig raskt! :) Hvordan klarte du det? Veldig striks i matveien eller spesiell trening?

Skrevet

Har gått ned 7.5 kilo på 15 uker. Men har ikke brydd meg så mye om vekter. Jeg måler heller. Har feks. Gått ned 10 cm rundt hoftene og 5cm rundt låret :)

Gjest Sobril
Skrevet

Har gått ned 9 kilo på 12 uker. Kuttet alt snop og kuttet på mengden av mat ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg det generelt er vanskelig å gå ned i vekt så jeg bruker veldig lang tid uansett hvordan jeg spiser eller trimmer. Så brukte vel et halvår på 10 kg kanskje. Men har ikke hatt veldig mye å ta av da, lå å vippet rett over overvekt i følge BMI. Til gjengjeld har jeg ikke gått opp igjen når jeg først har kommet ned:)

Anonymous poster hash: 7b5c5...65e
Skrevet (endret)

6 kg på litt over 3 uker, er det bra?

*Er mann altså.

Endret av Petter
AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned 7.5 kilo på 15 uker. Men har ikke brydd meg så mye om vekter. Jeg måler heller. Har feks. Gått ned 10 cm rundt hoftene og 5cm rundt låret :)

Det er jo kjempe bra! :) 7,5 kg synes jo ganske bra! Lykke til videre

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ned 9 kilo på 12 uker. Kuttet alt snop og kuttet på mengden av mat ellers.

Så bra! Synes alle er så flinke :) Hva slags trening drev du med?

AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg det generelt er vanskelig å gå ned i vekt så jeg bruker veldig lang tid uansett hvordan jeg spiser eller trimmer. Så brukte vel et halvår på 10 kg kanskje. Men har ikke hatt veldig mye å ta av da, lå å vippet rett over overvekt i følge BMI. Til gjengjeld har jeg ikke gått opp igjen når jeg først har kommet ned:)

Anonymous poster hash: 7b5c5...65e

Sakte nedgang er jo det beste for varig resultat! :)

AnonymBruker
Skrevet

6 kg på litt over 3 uker, er det bra?

*Er mann altså.

det hørtes mye ut, men om det er gjort på en sunn måte er der jo supert!

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har brukt ca 16 uker på 8 kg.

Gjest Sobril
Skrevet

Så bra! Synes alle er så flinke :) Hva slags trening drev du med?

Jeg trener moderat. Jogger 2-3 ganger i uka, men sykler/går til jobben hver eneste dag (6 km totalt). Trener jeg for mye går jeg bare opp (får masse vann i kroppen), så greia for meg var å kutte sukker og småspising samt bevege meg en del hver dag pluss litt trening hver uke.

Skrevet

det hørtes mye ut, men om det er gjort på en sunn måte er der jo supert!

Takk!

Vet ikke hvor sunt det er, men føler meg nå veldig mye bedre enn før. Har begynt å gå hardt/jogge turer hver eneste kveld på mellom en og to mil ca. Og så spiser jeg ganske lite, og mye egg fordi da blir jeg ikke så støl i kroppen. Hvis ikke noe skjer så skal jeg prøve å gå ned 6kg til eller noe, da er nok ølmagen borte.

Skrevet

De første 11 kiloene mine gikk på halvannen uke. Helt insane og nok ekstremt med vannvekt. Har ikke gått ned så raskt i etterkant.

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt det siste halvåret på å gå ned 10kg. Synes det har gått ganske radig.

Anonymous poster hash: 3bcd4...b85

AnonymBruker
Skrevet

Hvor raskt man går ned vil jo også avhenge av hvor tung man er i utgangspunktet. Det vil gå raskere fra 110-100 enn fra 65-55.

Anonymous poster hash: bc4e5...a5d

• Liker 5
Skrevet

Jeg har gått ned 12 kg på 17 uker

Skrevet

9 uker på 10 kg og 19 på 15kg.

Fokuserte på å holde vekta i sommerferien på 3 uker. Så vil vel si 16 uker på 15kg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...