Gå til innhold

Hvilken sportsbh

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har str. D, hvilken tror dere er best for meg? Det humper og smerter ved hver trening.

Anonymous poster hash: aa009...222

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Casall har noen som er greie. Jeg bruker Heroic og kjøpte en cup-størrelse for liten, så ting blir holdt ordentlig fast.

Anonymous poster hash: 03beb...e13
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg må bruke x small om det ikkje skal humpe og eg bruker 75 D

AnonymBruker
Skrevet

Shock absorber run. Ingen over og ingen under i min verden. Etter at jeg testet første av de har jeg kun kjøpt flere Fra det merket. Vunnet mange tester. Holder ting godt på plass, merker knapt jeg har pupper. Jeg er en 70 D.

Dyr i innkjøp, men du kan kjøpe fra Nelly eller timarco og spare litt.

Anonymous poster hash: bbc03...2b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 75 D, og er veldig fornøyd med Pierre Robert sin. (Str M)

Men det kommer kanskje an på hva man trener? Jeg har løpt mye med den uten å få vondt. Var da så fornøyd at jeg erstattet en utslitt en med en ny av samme typen.

Anonymous poster hash: b5eb3...646
Skrevet

Jeg har prøvd en masse forskjellig, men mange fører bare til humping og smerter. Er 75H. Har nå kjøpt to stk fra Nike i strl M. De holder puppene på plass uten at det gjør vondt i lengden. Veldig behagelige!

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en som heter Stay in place, den var kjempegod!

Nå har ikke jeg så store pupper, bare en b-cup, men i omtalen til sportsbhen så sto det at den skal være veldig god til store pupper.

Skrevet

Jeg skriver under på den om shock absorber! Jeg løper 3 dager i uken+går på løpetrening med intervaller og styrke, og etter at jeg oppdaget dette merket har jeg sluttet med alt annet. Jeg er en 65 D eller 70 C (litt avhengig av merket på BH), og glemmer nærmest at jeg har pupper mens jeg løper. Kjøper mine hos Løplabbet. Bestilte inn 7 ulike da getinspired hadde salg, og alle måtte i retur da ingen passet meg eller ga nok støtte, så vil tro dette er en smakssak og litt avhengig av kropp og hvordan puppene er, men ville brukt litt tid på å finne noen selv, og kanskje testet flere av modellene vi anbefaler.

Personlig betale rjeg gladelig summen for shock absorber når den er så hinsides god :)

Skrevet

jeg kjøper stort sett bare Casall sine, de holder også lenge selv om de vaskes mye...

Skrevet

Synes også Casall har veldig gode! Kjøper dem som regel på XXL

AnonymBruker
Skrevet

Casall her også!

Anonymous poster hash: f9fd6...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...