Ruth_87 Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Hei alle sammen Jeg er ei jente som fyller snart 30 år. Jeg er fortsatt under utdannelse, og har et barn i skolealderen. Jeg eier leiligheten som vi bor i, og føler meg godt etablert i byen. Ved siden av studiene - har jeg en fast liten stilling. Vi bor på ett lite sted som jeg føler at jeg ikke hører hjemme i. Jeg er mer slik som trives i en litt større by, men samtidig ikke for stor. Og ikke langt unna oss har vi Hamar by. Jeg vurderer å flytte til Hamar og etablere meg der. Men samtidig syns jeg at det høres litt "skummelt" ut. Mest fordi jeg har sønnen min å tenke på. Tenker at han må bytte skole og finne nye venner. Også må jeg leie ut leiligheten min. Jeg er mest redd for å ikke få det til - på en måte. Men jeg vet at jeg ønsker å etablere meg et annet sted enn der jeg bor nå. Er jeg ustabil eller rotete som driver å skal opprive ting og tang og flytte?? Noe som har erfaringer å dele - som har gjort det samme?? Det store skumle skritte?? Sikkert ett teiet innlegg for noe, men likevell interessant for meg å høre flere synspunkter
Gjest O.G. Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg blir 40 om noen uker og tenker det samme.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Det er alltid lov å begynne på nytt men man bør selvsagt ta spesielt hensyn til barn. Helt ærlig syntes jeg ikke man bør flytte dersom man har det ok der man allerede er og dersom det er mulig å få jobb der etter studier. For barn så er det jo gjerne en påkjenning å bytte miljø og når man har valgt å få barn så må man også innse at man ikke har samme mulighet til å realisere seg selv før barna er eldre. Anonymous poster hash: f109f...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå