Gå til innhold

Grå skinnsofa. Finnes det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leter febrilsk etter en komfortabel skinnsofa i en diskré pen farge. Kunne tenkt meg grå/mørkegrå, men finner bare i brun, hvit, beige og sort. Vil enten ha en hjørnesofa/ stor sjeselong eller to 3+3...Noen råd?

Anonymous poster hash: 4ee1d...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leter febrilsk etter en komfortabel skinnsofa i en diskré pen farge. Kunne tenkt meg grå/mørkegrå, men finner bare i brun, hvit, beige og sort. Vil enten ha en hjørnesofa/ stor sjeselong eller to 3+3...Noen råd?

Kontakt ekornes da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke prisklasse?

Anonymous poster hash: 6a24a...510

AnonymBruker
Skrevet

Ja, svigers har det :haar: Grusomt!

Anonymous poster hash: 5cef9...746
Gjest Lille-pus
Skrevet

Italienske Natuzzi er/var slik at du velger lærtype, kvalitet og farve når du bestiller hos en forhandler, - og så venter du mens sofaen(e) produseres i Italia og sendes til Norge.

Nå er mine sofaer 11 år gamle så jeg vet ikke lenger hvem (om noen) som fører Natuzzi. Jeg kjøpte mine hos Bryn Hudmøbler, og den gang var bl.a. Skeidar en av de største forhandlerne av Natuzzi.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Ikea har, men jeg har tilgode å se en sofa som kler å være i grått skinn.

Eller et grått skinn som kler å være sofa :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvilke skinnsofaer dere mener ikke er pene, men jeg ønsker selvsagt i en moderne stil og synes ikke alle gråfarger er fine på skinn. Liker f.eks denne i stobewashed farge... http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=37331396

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikea har, men jeg har tilgode å se en sofa som kler å være i grått skinn.

Eller et grått skinn som kler å være sofa :fnise:

Har kun sett en på ikea spm kan minne om grått men den var stygg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke prisklasse?

Anonymous poster hash: 6a24a...510

Opp til 20.000

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i møbelbutikk og de aller første annerkjente leverandørene har skinn i flere toner, selv om sofaene gjerne er utstilt i grått eller brunt. Jeg jobber dog ikke i en kjede. Sjekk merker som Saxo Living, Het Anker, Brunstad osv. Ekornes som noen nevnte over her har mange skinntyper i grått.

Anonymous poster hash: bb420...7af

Skrevet

Vi kjøpte grå en på A møbler alnabru I November / desember. Grå hjorne. Ca noe over 20k nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...