sjokoladeelskeren Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 heihei på lørdag skal jeg i bursdag og da skal jeg drikke for første gang. tenkte å kjøpe en firepakning smirnoff ice og en firepakning med cider, blir det for mye? vil gjerne bli full, men ikke for gale. er 18 år, 53 kg og 1,70 høy
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 heihei på lørdag skal jeg i bursdag og da skal jeg drikke for første gang. tenkte å kjøpe en firepakning smirnoff ice og en firepakning med cider, blir det for mye? vil gjerne bli full, men ikke for gale. er 18 år, 53 kg og 1,70 høy Man drikker ikke for å bli full, man drikker for å kose seg. 4 av hver kan jeg live deg blir for mye, det holder med 2, max 3 flasker. Når du skal drikke kun for å bli full er du etter mitt syn ikke moden for alkohol. Og høyde/vekt har lite å si for toleranse, det utvikles over tid. Og man drikker aldri på tom mage, og man legger seg ikke på stigende rus. Egentlig tror jeg du er et troll.Anonymous poster hash: 305c0...556 1
sjokoladeelskeren Skrevet 26. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2015 Man drikker ikke for å bli full, man drikker for å kose seg. 4 av hver kan jeg live deg blir for mye, det holder med 2, max 3 flasker. Når du skal drikke kun for å bli full er du etter mitt syn ikke moden for alkohol. Og høyde/vekt har lite å si for toleranse, det utvikles over tid. Og man drikker aldri på tom mage, og man legger seg ikke på stigende rus. Egentlig tror jeg du er et troll.Anonymous poster hash: 305c0...556 man vil jo gjerne teste litt hvor grensen går når man først har tenkt å gjøre det, og der skal bare være folk jeg kjenner veldig godt så er bedre å prøve å drikke seg full nå en å gjør det en annen gang jeg skal på byen og ikke har like mye kontroll på situasjonen
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Hoh, du burde drikke mindre enn halvparten av det du foreslår. Og du må absolutt ikke drikke for fort, da smeller det. Vær forsiktig og ha en venn som kan passe litt på deg. Husker selv hvor mye dumt jeg fant på da jeg var 18.. Anonymous poster hash: 3fad5...084
Djungelvrål Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Syns du ikke selv 2,6 liter vodkablanding og cider høres mye ut?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Det er alt for mye! Jeg vil selvfølgelig anbefale deg å droppe hele opplegget, men du trenger garantert bare fire smirnoff ice ELLER fire cider. Jeg vil ikke tro du trenger så mye engang. Anonymous poster hash: 7bf4e...85a
Sandie Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 (endret) En firepakning er mer enn nok!!! Sørg for å spis noe før du drar på fest.Drikking på tom mage gir garantert hangover.Ikke drikk for fort,og drikk gjerne noe alkoholfritt innimellom.Man må nesten bare føle seg frem men å drikke bare for å bli full er en veldig dårlig vane å legge seg til. Endret 26. april 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Jeg synes mengder høres helt grei ut. Ville ikke kjøpt mindre :-) Anonymous poster hash: b29ad...8e7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Jeg synes mengder høres helt grei ut. Ville ikke kjøpt mindre :-) Anonymous poster hash: b29ad...8e7 *mengden Anonymous poster hash: b29ad...8e7
Gjest Keikolina Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Skal du bli fortere full er det greit å drikke på tom mage. Lykke til. Er alle så sent ute med drikking idag?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 En firepakning er mer enn nok!!! Sørg for å spis noe før du drar på fest.Drikking på tom mage gir garantert hangover.Ikke drikk for fort,og drikk gjerne noe alkoholfritt innimellom.Man må nesten bare føle seg frem men å drikke bare for å bli full er en veldig dårlig vane å legge seg til. En firepakning? Det er jo ikke mye?(Ikke TS) Anonymous poster hash: 20088...777
Guadaloupe Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 For det første, drikk med venner og folk du stoler på! Ta det med ro og drikk sakte (sørg for at du har spist et godt måltid først). Jeg er 21 år, 165 høy og veier 54 kg og jeg blir full av 2 halvlitere med øl (4,6%) og noen shots med sterkere brennevin (Jaeger, Sambucca, Tequila ol). Så jeg tror ikke du trenger fire smirnoff og fire cider. Du trenger kanskje 2-4 smirnoff ELLER cider. Vær forsiktig, ta det rolig og føl på kroppen din! Drikk et glass vann mellom hver flaske/boks med smirnoff/cider så blir du ikke så dehydrert.
Sandie Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 En firepakning? Det er jo ikke mye?(Ikke TS) Anonymous poster hash: 20088...777 Hvis du aldri har drukket før er det mer enn nok.Garantert. Jeg har samme vekt og høyde som deg,og kjenner meg brisen etter 2 stk.
Sillicious Skrevet 26. april 2015 #14 Skrevet 26. april 2015 Fysjameg så mye sukker. Kvalmt Ta med deg øl isteden!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #15 Skrevet 26. april 2015 Vettu hva, hva med å ta deg en shot eller to med tequila også går du å legger deg.. samme effekt for en ferskis som deg. Billig og raskt, slipper å sløse bort en hel kveld på å oppnå å bli dritings. Anonymous poster hash: afe57...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå