AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg bor i studentleilighet (SiO) sammen med barnet mitt, og ønsker nå å bli samboer med kjæresten min. Kan han flytte inn eller kan de nekte meg det? Hvordan gir jeg beskjed til SiO? Anonymous poster hash: c3fb6...ba8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Se hva som står i kontrakten din. Der burde det stå noe om det. Det er ikke alle slike studentboliger som godkjenner det. Kommer an på hva det er tilrettelagt for. Anonymous poster hash: 98258...f27 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Det bør gå bra. Sjekk sio.no Det har jeg selvfølgelig gjort før jeg spurte her. Der står det ingenting om å bli samboer. Se hva som står i kontrakten din. Der burde det stå noe om det. Det er ikke alle slike studentboliger som godkjenner det. Kommer an på hva det er tilrettelagt for. Anonymous poster hash: 98258...f27 Min studentbolig er for barnefamilier, så den er godkjent. Anonymous poster hash: c3fb6...ba8
globalagogo Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Du sier fra, men det går greit, så lenge minst en av dere studerer
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 (endret) Hvis det er en familieleilighet tror jeg det skal holde med å gi beskjed. Men jeg ville hørt med dem De har vel en "kontakt oss"-greie på hjemmesidene sine? Endret 26. april 2015 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Hvis det er familiebolig, og det ikke står begrensninger i kontrakten din da har du i henhold til husleieloven rett til å ta inn nære familiemedlemmer/samboer/ektefelle. Det burde holde å bare si ifra at dere blir 3. Kontrakten blir uansett stående på deg som er student. Anonymous poster hash: 67e94...19b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå