Gå til innhold

Vanlig at mor slikker ansiktet på barnet enn å bruke klut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har vært på tur idag, hvor det krydde av barnefamilier. En mor med ett barn satte seg rett ved oss, for å mate barnet sitt med grøt. Mye søl ble det og da hun var ferdig med å mate, slikket hun barnet over hele ansiktet. Det var ikke noe diskré slikking akkurat. Barnet så ut til å være vant til det også. Vi tilbød henne våtservietter, men det takket hun nei til, for det hadde hun. Hun virka irritert over at vi avbrøt henne fra å "rengjøre" barnet sitt.

Er dette vanlig blant mødre? Vi syntes det var veldig ekkelt.

Anonymous poster hash: 45ea7...596

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

æsj... At man gjerne væter en finger og tørker rundt munnen har jeg sett, men å slikke hele ansiktet blir noe helt annet. Iallefall når hun hadde våtservietter hun kunne brukt. Stakkars unge!

Anonymous poster hash: dcfa0...8b2
  • Liker 6
Skrevet

Er det noe du ser ofte? Eller kun sett en gang, så du lagde en forunpost over det, fordi det var uvanlig? Er ikke svaret gjemt allerede der?

Mye bedre å kalle tråden "æsj, jeg så noe dritekkelt i dag" :P

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dyrisk instinkt? :fnise:

Anonymous poster hash: 485f4...abd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du ser ofte? Eller kun sett en gang, så du lagde en forunpost over det, fordi det var uvanlig? Er ikke svaret gjemt allerede der?

Mye bedre å kalle tråden "æsj, jeg så noe dritekkelt i dag" :P

Har aldri sett det før, nei.

Lagde en tråd for å spørre hvor vanlig dette er og om noen gjør det på barna sine, slutter etter å ha lest denne tråden :)

Skrevet

Noe av det ekleste jeg ser er foreldre som tørker av snørr av barnets ansikt med egne fingre, så slikker det av fingrene sine etterpå. Har sett det noen ganger nå, og jeg er på kanten av å brekke meg hver gang.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg har verken sett, eller hørt om det før.

Skrevet

Noe av det ekleste jeg ser er foreldre som tørker av snørr av barnets ansikt med egne fingre, så slikker det av fingrene sine etterpå. Har sett det noen ganger nå, og jeg er på kanten av å brekke meg hver gang.

:hakeslepp::hakeslepp:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

WTF?! Jeg hadde kasta opp.

Og nei TS, det er IKKE normalt!! Herregud så ekkelt.

Anonymous poster hash: 2df93...b20

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Det er like ille som å slikke barnet ren for grøt.

Skrevet

Æsj! Det er like ille som å slikke barnet ren for grøt.

Det er hakket verre! Grøt er mat, snørr er ekkelt!

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hvis det er dyr det er snakk om? Ellers synes jeg det høres ekkelt ut, selvom moren sikkert synes det er sååå naturlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke vanlig. Nei, nei og nei.

Anonymous poster hash: 0737f...7d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk når barne begynner i barnehage å forventer at de ansatte skal slikke det rent:

"nei nei nei, ikke serviett!"

"Men, Liam Chrissander Valentinus, vi må jo vaske deg"

"du må sleike det bort!"

Anonymous poster hash: cafb8...d78
  • Liker 8
Skrevet

Jeg slikket bort/kysset bort is fra babyens panne en gang!😂 Hun kastet litt på hodet i det jeg skulle ta isen til munnen (var i bæretøy), og jeg hadde ikke noe annet der og da!😂

AnonymBruker
Skrevet

TROLL

SLutt med disse trolletrådene, er sykt irriterende

Anonymous poster hash: b14bc...e1a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TROLL

SLutt med disse trolletrådene, er sykt irriterende

Anonymous poster hash: b14bc...e1a

Og jeg er lei av besserwissere som roper TROLL på innleggene de ikke mener er sann. Ta deg en bolle!

Det viste seg faktisk at denne moren og jeg har felles bekjente og de kunne bekrefte at det er sant.

Hun har visst gjort det med første barnet også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så ekkelt! :kvalm:

Tenk når barne begynner i barnehage å forventer at de ansatte skal slikke det rent:

"nei nei nei, ikke serviett!"

"Men, Liam Chrissander Valentinus, vi må jo vaske deg"

"du må sleike det bort!"

Anonymous poster hash: cafb8...d78

:skratte:

Anonymous poster hash: a84ae...1ca
Skrevet

Jeg slikket bort/kysset bort is fra babyens panne en gang! Hun kastet litt på hodet i det jeg skulle ta isen til munnen (var i bæretøy), og jeg hadde ikke noe annet der og da!

Bruk deler av skjorta? Funker det også.

Skrevet

Håper du gikk før hun skulle skifte bleie på ungen.............

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...