Gå til innhold

Harry med tanga bikini-underdel? Hva synes menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Tenkte å bestille meg bikinien for sommeren og lurte på hva dere tenker om bikiniunderdel som ser ut som en tanga? Jeg hadde nok vært litt flau av å gå med en slik selv, men ser jo fordelen med å ikke få skille :)

Og hva synes dere menn? Ser det billig eller hot ut?

post-37809-0-89115700-1430059235_thumb.j

CalcinhaCoralMicro2.jpg

Ser at Nelly reklamerer for mange slike underdeler i år. Kommer nok til å være mange jenter med bar rumpe i år.

Anonymous poster hash: 7ce8d...89b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry er bare forbokstaven! Jeg har ikke lyst til å se inn i rumpa på folk , har du?

• Liker 19
Gjest Haaploes
Skrevet

For soling hjemme hos deg selv - go for it! Sol deg naken for alt jeg bryr meg om.

Men ute blant folk: big no-no.

Skrevet

Den øverste var fin, den nederste var stygg. Ikke noe jeg hadde gått med personlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er blodharry.
Spurte mannen min, og han mener det er slikt menn gjerne ser og nyter på stranden, men så er det ikke disse jentene man går ned på et kne til seinere.

Anonymous poster hash: 1e3b9...bb1
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært fint å høre noen menns meninger her :P

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vulgært og harry ja, synes jeg.

Anonymous poster hash: 9abc4...c64

• Liker 4
Gjest EmilyR
Skrevet (endret)

Jeg synes det er blodharry.

Spurte mannen min, og han mener det er slikt menn gjerne ser og nyter på stranden, men så er det ikke disse jentene man går ned på et kne til seinere.

Anonymous poster hash: 1e3b9...bb1

Veldig merkelig uttalelse. Jeg går med bikinitruse noe ala den på første bildet (dog dekker det litt mer enn den på første bilde) og ingen gutter som har sett på meg som en "jente man ikke går på et kne til", faktisk hører jeg bare motsatt - at jeg er en sånn type jente man går ned på et kne til. Bare fordi jeg går med en litt mindre bikinitruse enn alle andre betyr ikke det at jeg ikke er ei ordentlig jente. Endret av EmilyR
  • Liker 3
Skrevet

Veldig merkelig uttalelse. Jeg går med bikinitruse noe ala den på første bildet (dog dekker det litt mer enn den på første bilde) og ingen gutter som har sett på meg som en "jente man ikke går på et kne til", faktisk hører jeg bare motsatt - at jeg er en sånn type jente man gjør det til. Bare fordi jeg går med en litt mindre bikinitruse enn alle andre betyr ikke det at jeg ikke er ei ordentlig jente.

Du er sikkert en skikkelig jente, men alle kan se inn i rumpa di, og det er ekkelt!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært fint å høre noen menns meninger her :P

Du er på kvinneguiden. Kvinnene er i stort flertall, og det store flertallet av de mennene som faktisk er her, er det ikke verdt å høre på.

Anonymous poster hash: d6af1...f03

• Liker 7
Gjest EmilyR
Skrevet (endret)

Du er sikkert en skikkelig jente, men alle kan se inn i rumpa di, og det er ekkelt!

Nei ingen kan se inn i rumpa mi. For det første dekker de jeg går med mye mer. Og jeg bøyer meg heller ikke ned i en posisjon som gjør at folk kan se rett inn :) skjønner at noen ikke synes slike truser er pene men å indirekte si de ikke er ordentlige jenter er patetisk rett og slett :) Endret av EmilyR
Skrevet

Nei ingen kan se inn i rumpa mi. For det første dekker de jeg går med mye mer. Og jeg bøyer meg heller ikke ned i en posisjon som gjør at folk kan se rett inn :) skjønner at noen ikke synes slike truser er pene men å indirekte si de ikke er ordentlige jenter er patetisk rett og slett :)

Hvorfor ønsker du at noen skal se inn i rumpa di?

• Liker 3
Skrevet

Veldig merkelig uttalelse. Jeg går med bikinitruse noe ala den på første bildet (dog dekker det litt mer enn den på første bilde) og ingen gutter som har sett på meg som en "jente man ikke går på et kne til", faktisk hører jeg bare motsatt - at jeg er en sånn type jente man går ned på et kne til. Bare fordi jeg går med en litt mindre bikinitruse enn alle andre betyr ikke det at jeg ikke er ei ordentlig jente.

Han sa det vel fordi han trodde det var det kona ville høre.

• Liker 7
Gjest EmilyR
Skrevet

Hvorfor ønsker du at noen skal se inn i rumpa di?

Må jeg gjenta meg så mange ganger? INGEN kan se inn i rumpa mi.

Skrevet

Det heter heller ikke tanga, men g-streng. G-streng har vært ut i 10 år.

• Liker 8
Skrevet

Må jeg gjenta meg så mange ganger? INGEN kan se inn i rumpa mi.

Det er det jo åpenbart at alle kan.

• Liker 1
Gjest EmilyR
Skrevet

Han sa det vel fordi han trodde det var det kona ville høre.

Hehe, ja det er mye mulig :P er vel sjeldent noen gutter som henger seg så mye opp i hvilken badetruse ei dame går i. "Hun går i tanga, så gidder ikke satse på henne..." :P

• Liker 1
Gjest EmilyR
Skrevet

Det er det jo åpenbart at alle kan.

Kjære vene. Du skal få lov til å tro det om du vil. Orker ikke kverulanter.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er pent om man har rumpe til det.

Bruker det selv, men de dekker som regel litt mer enn på de bildene du postet da :)

Anonymous poster hash: 4f148...c64
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som vi må skjære ut øyene til kjærestene våres i sommer :fnise: Unge lettkledde kvinner som løper rundt i de små trusene! Lukter sjalusi og drama!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...