Gå til innhold

Fotografering fra Lets Deal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg satt og sjekket dealene til Lets Deal og kom over en deal hvor man kan kjøpe bryllupsfotografering for halv pris. Hva tenker dere? Det kan være en mulighet til å spare litt - alt koster jo så mye når det gjelder bryllupet...

Jeg har aldri kjøpt noe på Lets Deal. Har dere noen erfaring? Er det trygt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde vært skeptisk til en bryllupsfotograf som tyr til slike steder for å få kunder. Gode fotografer trenger ikke dette, og blir booket til full pris uansett.

Mulig dette ikke nødvendigvis stemmer, men ville nok ikke tatt sjansen med mindre du kjenner til vedkommende osv.

Sjekk hvertfall arbeidet til fotografen!

Anonymous poster hash: 2dcce...896

Skrevet

Jeg har utelukkende dårlige erfaringen med Lets Deal. Anbefaler det ikke! Mulig ikke alle "dealene" er så useriøse som de jeg har testet, men Lets Deal er veldig lite villige til å ordne opp når ting skjærer seg.

Skrevet

Takk for tilbake melding. Jeg har sjekket websiden hans og bildene er veldig fine og han har i tillegg gode referanser... Jeg skal kanskje ringe i morgen og høre litt mer.

AnonymBruker
Skrevet

Er student, og har flere ganger fått en bedre middag til billig penge der :) på fine restauranter til og med.

Skal prøve hårfjerning snart, som jeg har kjøpt derfra. Håper at det går bra :)

Anonymous poster hash: 522a7...0bd

Skrevet

Hadde en veldig hyggelig samtale med fotografen, men han er dessverre opptatt på dagen min...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har utelukkende dårlige erfaringen med Lets Deal. Anbefaler det ikke! Mulig ikke alle "dealene" er så useriøse som de jeg har testet, men Lets Deal er veldig lite villige til å ordne opp når ting skjærer seg.

Hva kjøpte du? Har handlet der masse og har bare gode erfaringer..

Skrevet

Hva kjøpte du? Har handlet der masse og har bare gode erfaringer..

Kjøpte et par solbriller en gang, som endte opp med å aldri komme. Opplevde kundeservice som lite serviceinnstilte og hjelpsomme. Fikk bare beskjed om at dette var butikken de hadde en deal med sitt problem og ikke deres. Endte med at jeg gav opp hele greia.

Har også kjøpt noen småting som sminke osv, og syntes det tok unødvendig lang tid før jeg mottokk varen. Bestilte fra blivakker og fikk varen flere uker før jeg motokk den fra lets deal... Har aldri prøvd middager og slike ting.

Skrevet

Kjøpte et par solbriller en gang, som endte opp med å aldri komme. Opplevde kundeservice som lite serviceinnstilte og hjelpsomme. Fikk bare beskjed om at dette var butikken de hadde en deal med sitt problem og ikke deres. Endte med at jeg gav opp hele greia.

Har også kjøpt noen småting som sminke osv, og syntes det tok unødvendig lang tid før jeg mottokk varen. Bestilte fra blivakker og fikk varen flere uker før jeg motokk den fra lets deal... Har aldri prøvd middager og slike ting.

De har lenger leveringstid enn andre nettbutikker, men syns det er verdt å vente! Du burde klage på medarbeideren som behandlet henvendelsen din!

Skrevet

De har lenger leveringstid enn andre nettbutikker, men syns det er verdt å vente! Du burde klage på medarbeideren som behandlet henvendelsen din!

Ja, jeg var klar over ventetid, men når de oppgir 3 uker i "annonsen" og det i realiteten tar 3mnd så blir det for dumt :(

Ja, jeg burde gjort det, men nå er det over et år siden så jeg får heller bare la det gå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...