Florence Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Er det noen som har sett den nye Netflix-serien Bloodline? Er den bra? Ser første episode nå og lurer på om det er verdt å se hele
challenger Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Går litt tregt de første 4 episodene, men så tar den seg opp til gangs og blir veldig spennende. Spent på om det kommer en sesong 2:)
Florence Skrevet 26. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2015 Begynte nettopp på episode 6. Veldig bra så langt! Skjønte på slutten av episode 1 at jeg måtte se resten
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Meget bra serie! Vi er vel på de tre siste episodene hos oss og skal se dem ferdige denne uka :)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Jeg har sett hele og anbefaler den den kan oppfattes som litt treg, men det er fordi hele serien blir sluppet med én gang og derfor har de laget den slik at handlingen går litt tregere enn man kanskje ville hatt i en tv-serie hvor det går en uke mellom hver episode. Leste et intervju med regissøren om dette.. Utifra siste episoden går jeg utifra at det kommer en sesong 2 Anonymous poster hash: a1408...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå