Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Hei Har en gutt som fyller 11 i neste uke. Pga mange omstendingheter kom vi frem til i går at skal han feire den må det gjøres i morgen. Vil kveles med tanken på 10 gutter på 11 i min ikke så store leilighet.. Samtidig synes jeg ikke om at det skal sitte 2 og spille playstation og pc, mens resten skal sitte og se på.. Har dere noen ideer til aktiviteter som ikke tar så stor plass der alle blir aktivert.. Tenkte å leie en film de kunne se på slutten av selskapet, men før de ser denne synes jeg de burde gjøre ett eller annet morro. Er det noen der ute som kan gi meg noen tips? Er åpen for alle forslag.
Suzy Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Fotballkamp på løkka (om det fins en i nærheten) Sekkeløp-stafett - artig og aktivt, dessuten ikke så vanskelig som fotball og du kan klare deg med en liten hageflekk. Natursti - inne og ute - med poster der de er nødt til å løse ulike oppgaver (både fysiske og tankemessige utfordringer) og levere inn til slutt. Premie til vinner (evt vinnerlaget) ...
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #3 Skrevet 25. august 2004 Hva med å stikke innom biblioteket og finne en bok med spøkelseshistorier? Så kan dem ha en hyggestund med spøkelseshistorier et mørkt rom opplyst med en lommelykt (til den som leser) og stearinlys? 11 åringer er jo litt epplekjekke, så det kunne vært morsomt for dem. Kan jo også ha en Dart konkuranse, med premie til vinneren. Kanskje ha to Dart blinker og en finale mellom vinnerene til slutt?
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #4 Skrevet 25. august 2004 Oi, det var kort varsel på invitasjoner det da.. ellers så er det vanligste og kjekkeste for foreldre med liten plass hjemme å feire dagen på McDonalds, Bowling, Ablegøyer eller lignende steder. Kjempegøy og mye enklere enn all ståheien hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå