AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg pleier alltid å ta av meg buksa når jeg kommer hjem, og jaller rundt i bare strømpebuksa. Det samme gjør samboeren og ungene. Vi kan vel ikke være så rare? Eller er dette unormalt? Syns ikke det er noe godt å gå med 2 bukser når jeg er hjemme i varmen. Så da tar jeg ikke på meg buksa før jeg skal ut igjen, eller det ringer på døra. I dag er det søndag og jeg slakker hjemme i bare strømpebuksa. Anonymous poster hash: 7b1bc...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg tar av skjørt/kjole, og går rundt i strømpebukse (og en topp, om jeg har hatt på meg kjole), eller så finner jeg frem sokker, og går rundt i truse og sokker. Anonymous poster hash: 1d540...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Jeg eier ikke strømpebukser. De er ekle og begrensende å gå med syns jeg. Anonymous poster hash: af7ed...545 3
Lucid Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Ikke strømpebuksa, fordi jeg som regel ikke går med strømpebukse med mindre jeg har på kjole eller lignende. Men jeg tusser gjerne rundt helt naken, i morgenkåpe, i bare undertøy eller i ei stor, slapp joggebukse. Tror det er ganske vanlig. Det er ingen som kan komme og fortelle meg at jeg får eller ikke får lov til å ha på meg bare morgenkåpa når jeg er i mitt eget hjem altså! 2
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Ikke så ofte jeg orker å bruke strømpebukse, men midt på kaldeste vinteren går jeg ofte rundt i superundertøy. Ellers blir det tights, pysjamas, joggebukser, undertøy, kimono...alt ettersom hva slags vær det er. Jo varmere, jo mindre klær 1
Kragebein Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Bruker sjeldent strømpebukse under buksen, men noe av det første som skjer når jeg kommer hjem er at jeg bytter til joggebukse. Orker ikke å gå med bukse hjemme.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Har eget innesett . Ikke alltid så vakkert, men behagelig. Mannen løper rundt i boxeren. Vi må gjøre det sånn her i nord, kan ikke ha samme buksa ute som inne med de variasjonene på ute og inne. Anonymous poster hash: 7032b...c36
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Går rundt i joggebukse, pysj eller trusa, alt etter hva som er ønskelig/hensiktsmessig der og da. Anonymous poster hash: 6207b...968
peppermyntete Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Jeg bruker aldri strømpebukser under buksa, det er bare grusomt ubehagelig, men uansett om jeg har hatt bukse eller strømpebukse med kjole/skjørt kommer disse klærne kjapt av og pysjbuksa lynkjapt på når jeg kommer hjem og ikke skal ut igjen den dagen. Synes også strømpebukser klemmer for mye på tærne etter å ha vært på i flere timer, så det er helt herlig å få den av! 2
Tirkes Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Har kosebukser jeg heller bytter til. Er det varmere k været så tråkker jeg rundt i korte shorts og singlet. Eller tubetopp dersom sol, da er jeg mye inn og ut på verandaen og soler meg i hele tre minutter i slengen. Men har def kosetøy på inne, som jeg helst ikke drar på butikken i.
Wonderbitch Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 Ikke siden jeg var omtrent fem år Er så mange andre bukser, tights, skjørt og kjoler som er behagelige at det hadde ikke falt meg inn å tusle rundt i bare strømpebuksa. 3
smalls Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 Nei. Jeg hater å gå med strømpebukse. Synes det er ubehagelig og ekkelt.
Cata Skrevet 26. april 2015 #14 Skrevet 26. april 2015 Strømpebukse har jeg ikke brukt på daglig basis siden jeg var 5 og nå bruker jeg det aldri. Det er et direkte ubehagelig plagg å gå i. Dermed er det også uaktuelt å gå inne i dem. Men, ja, når jeg kommer inn døra så bytter jeg rimelig radig til joggebukse, pysjbukse eller tights hvis jeg er noenlunde sikker på at jeg er ferdig med å være ute i offentligheten den dagen.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #15 Skrevet 26. april 2015 Ja enten går jeg rundt i stilongsen, eller drar av meg alt og slenger på en joggebukse eller pysjbukse i det jeg er innenfor døra hjemme. (Stram) Bukse er plageri å gå med og hjemme skal man jo føle seg komfortabel og fri Anonymous poster hash: 17137...fde 1
Vantage Skrevet 27. april 2015 #16 Skrevet 27. april 2015 Enig med TS, det er deilig å komme hjem, ta av seg dressen og gå rundt bare i strømpebukse og skjorta. I helgene kan jeg stå opp og ta på meg strømpebukse og t-skjorte, og bare slække rundt hvis det ikke skjer noe annet spennende. Enjoy, Vantage
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #17 Skrevet 27. april 2015 Joggebukse går det i her også. Steømpebukse: aldri. Anonymous poster hash: e5a7d...620
Puny Skrevet 27. april 2015 #18 Skrevet 27. april 2015 Nei det gjør jeg aldri. Jeg går bare med strømpebukse til kjole/skjørt og de er sånne tyne stramme saker. De er ikke behagelige å gå med. Skal jeg skifte til noe hjemme tar jeg på meg en myk bukse...
Shinigami Skrevet 27. april 2015 #19 Skrevet 27. april 2015 Ikke så ofte at jeg går med strømpebukse, men kan ofte gå rundt hjemme i bare undertøy, jogge/kosebukse eller pysjbukse
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #20 Skrevet 27. april 2015 Går ofte i strømpebukse eller tights hjemme, men kun hvis jeg har en stor genser eller kjole på. Nå som det er litt varmere i været og strømpebuksene ikke er så tykke blir det oftere tights siden jeg er en mester til å ødelegge strømpebuksene. Jeg bor i første etasje i sentrum i en stor by, så folk kan se inn til meg om de prøver. Det er derfor ganske utelukket å vandre rundt i minimalt med klær. Jeg bruker strømpebukser fra kappahl, 60 den på denne årstiden. De er myke og behagelige å bruke, foretrekker strømpebukser framfor bukser. Anonymous poster hash: 6c2cb...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå